Dubbele achteruitrijlampen

vreemd.. Bij mij asia achterlichten had ik juist het probleem dat mijn achteruitrijlicht toen juist rood was en mijn mist achterlicht wit omdat ze daar ook aan de verkeerde kant van de weg rijden.. Zou dus gewoon moeten werken?

Is het geen mogelijkheid het 'binnenwerk' van je originele unit over te zetten op de engelse?

raar... dat had ik niet met mijn aziatische lichten wat jij allemaal verteld, bij mij werkte gewoon alles hoor ?
 
ok I stand corrected :)

@Pridevisions: waarschijnlijk had ik weer het geluk achterlichten met mistlicht te kopen, die hebben een rood kapje erin, en waarschijnlijk heb jij de versie zonder
 
Is waarschijnlijk zeker wel mogelijk, maar dan zit je wel met:
- het uitbreken van het rode glaasje op de plek van het mistachterlicht
- verschil in achteruitrijlampen links (halogeen) en rechts (gloei)

Daarnaast moet je nog steeds alles omknutselen zoals ik ook heb gedaan.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
En om nog even een spelbreker te zijn na de howto, ik bedacht mij net pas dat er ook zoiets bestaat als een bicolor ledStick Out Tongue
Oftewel spanning de ene kant op, de ene kleur bijv wit en spanning de andere kant op, de andere kleur bijv rood;)
Dan kun je dus het achterlicht meteen omzetten in led, deze dubbel houden en tegelijkertijd van de led techniek gebruik maken om zo het mistachterlicht ook op dezelfde plek te houden en evt dubbel te maken;)
Alleen is het dan geen aanrader om mist en achteruitrijlicht tegelijk te gebruikenStick Out Tongue

Edit,

Je kan natuurlijk ook zoiets nemen
http://www.ebay.de/itm/NEW-VW-Volks...arts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4164e60754
Dan heb je je embleem als mistlicht:lol:
Vraag me af of het magStick Out Tongue
Als het toegestaan zou zijn is het wel een leuke overweging als je het mij vraagt:mrgreen:

edit 2
of dit
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...sPageName=VIP:watchlink:top:en#ht_4903wt_1037
maarja, of het toegestaan is, is natuurlijk altijd de vraag Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Ghehe klopt, maar ik vind t persoonlijk best een geinige oplossing voor het mistachterlicht probleem wat je krijgt door deze ombouwStick Out Tongue
Andere opties zijn wat demercer al heeft gedaan of nog weer ergens apart een lampje plaatsen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik vind het geweldig. Ik ga een achterlichtunit bestellen en ombouwen!! Alleen nog even het achteruitrijlicht aansluiten makkelijker maken en dan ben ik tevreden denk ik zo :)
 
Ik vind het geweldig. Ik ga een achterlichtunit bestellen en ombouwen!! Alleen nog even het achteruitrijlicht aansluiten makkelijker maken en dan ben ik tevreden denk ik zo :)

Ben uiteraard zeer benieuwd naar eventuele verbeteringen :mrgreen: Dubbele achteruitrijlichten 2.0 :cool:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik vind het rete-strak!!
Echt slim (en snel :grin:) bedacht en uitgevoerd!! Ik wil het ook wel (en zoals Gewoonjan aangaf mistlichten op een andere plaats buiten de unit), maar zover ik kan volgen is enkel het UK binnenwerk aanpassen niet voldoende voor dit resultaat?? Heb net nieuwe achterlichten ziet u :roll:
Nogmaals petje af man, proficiat met de primeur!!

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!