P
PoloDave
een apk eis van mistachterlichten was toch dat die feller moesten zijn dan de remlichten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice dit wil ik ook wel ga je hier nog een "how to"van maken misschien ook het 6R2..... nummer van het achterlicht? :idea:
een apk eis van mistachterlichten was toch dat die feller moesten zijn dan de remlichten?
vreemd.. Bij mij asia achterlichten had ik juist het probleem dat mijn achteruitrijlicht toen juist rood was en mijn mist achterlicht wit omdat ze daar ook aan de verkeerde kant van de weg rijden.. Zou dus gewoon moeten werken?
Is het geen mogelijkheid het 'binnenwerk' van je originele unit over te zetten op de engelse?
Het enige dat ik terug kan vinden is dat lampen met dezelfde functie, ook dezelfde helderheid moeten hebben.een apk eis van mistachterlichten was toch dat die feller moesten zijn dan de remlichten?
Eerlijk gezegd geen idee . Maar mocht dat zo zijn, dan zet ik over bijna vier jaar gewoon de NL linkerachterlichtunit er weer even in .
Maarruh ik wil wel weten hoe dit zo gemaakt is!!
Ik vind het geweldig. Ik ga een achterlichtunit bestellen en ombouwen!! Alleen nog even het achteruitrijlicht aansluiten makkelijker maken en dan ben ik tevreden denk ik zo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.