Dubbele achteruitrijlampen

Dank je wel Big Grin
zover ik kan volgen is enkel het UK binnenwerk aanpassen niet voldoende voor dit resultaat?? Heb net nieuwe achterlichten ziet u :roll:Grtz

Wat ik heb gedaan, is het aanpassen van het UK binnenwerk (links) en een klein beetje aanpassen van het NL binnenwerk (rechts). Als je het NL buitenwerk (links) blijft gebruiken, houd je nog één uitdaging over: het verwijderen van het rode glas voor het nieuwe achteruitrijlicht. Dat zou wellicht te verwijderen zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Volgens mij Polodave wel, ivm zijn Aziatische achterlichten. Dat zou voor jou - met je ontzettend gave achterlichten :shock::mrgreen: - wellicht een goede optie kunnen zijn.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks deMercer ik heb alleen de mistlamp met het remlicht overgeslagen en een aparte fitting met lampje erin gedaan al ben ik hier nog niet tevreden over laat ik het toch nog even zitten tot ik wat anders bedacht heb.

Zou wel eens willen weten wat de wet zegt over de mistlamp, want je mag met DRL ook geen aftermarket plaatsen vraag me dus af of dit hier ook van toepassing is. (bv mistlamp in de bumper plaatsen zoals gewoonjan al zei.)
 
Graag gedaan!
Heb zelf veel gehad aan alle info hier beschikbaar, dus vind ik het niet meer dan logisch om op deze manier iets terug te doen. Hopelijk hebben anderen hier iets aan.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Duuuuus....
Ik heb misschien weer een mod ideetje voor dit topic :mrgreen:

Heerlijk om 's avonds naar huis te rijden, t was lekker rustig op de weg dus kon prima nadenken Stick Out Tongue

Algoed, wat ik dus wil zeggen:

De mistlamp wordt een probleem met de dubbele achteruitrijlamp mod, dat staat vast.
Nou herinnerde ik mij ook enzo die een mod wilde doen dat het bolletje niet meer oplichtte bij de achterlampen als de verlichting aan staat....

Daarnaast heb je nog Djaggo die een aparte fitting heeft geplaatst met een lampje als mistlicht in zn huidige verlichting....


Al een idee waar ik naar toe wil? :mrgreen:


Als je nou eens dat alles te samen neemt en die extra fitting van Djaggo achter het bolletje plaatst aan beide kanten en dan wel zo dat er geen licht meer door komt als je de verlichting aan hebt, dan brand wel de 'L' maar dus niet het bolletje.
Zorg je er dan voor dat die extra fittingen aangesloten zijn op het mistlicht, dan heb je daar de enzo-djaggo-demercer mod voor dubbel achteruitrijdlicht en het niet meer oplichtende bolletje bij gewone verlichting :mrgreen:
Moet het bolletje natuurlijk wel duidelijk feller zijn dan de 'L' ;)

Et voilá, in mijn ogen de perfecte oplossing en dubbel op een chique mod! Big Grin


Het enige wat nu nog ontbreekt is iemand die het in de praktijk gaat brengen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Beste forum leden, ik ben Tamme en wacht op mijn nieuwe polo. Ondertussen al enige onderdelen aangeschaft waaronder een uk achterlicht. Nu zit ik de fitting wat te bestuderen, maar solderen jullie een draadje of iets dergelijks tussen om ze te verbinden?
 
Deze mod heb ik ook gerealiseerd. Hieronder mijn constructie.

1. Trek vanuit rechts een kabel naar links, deze kabel moet op het achteruitrijlicht signaal worden aangesloten.

2. Aangezien ik zelf 6c achterlichten heb. Heb ik de kabel van de adapter met het signaal van het mistachterlicht door geknipt. Op de uiteinde van de kabels een man en vrouw connector geplaatst. Op het uiteinde van de extra kabel ook een man connector. Hieronder een voorbeeld van de gebruikte connectors.
IMG_1012.JPG

3. Eindstand is dat je mistlamp achter vervalt maar wel een dubbel achteruitrij licht heb. En voor apk kan je het zo omwisselen en klopt het weer.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Uiteraard kan het op nog andere manieren, maar dit is de manier hoe ik het heb laten doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Deze mod heb ik ook gerealiseerd. Hieronder mijn constructie.

1. Trek vanuit rechts een kabel naar links, deze kabel moet op het achteruitrijlicht signaal worden aangesloten.

2. Aangezien ik zelf 6c achterlichten heb. Heb ik de kabel van de adapter met het signaal van het mistachterlicht door geknipt. Op de uiteinde van de kabels een man en vrouw connector geplaatst. Op het uiteinde van de extra kabel ook een man connector. Hieronder een voorbeeld van de gebruikte connectors.
IMG_1012.JPG

3. Eindstand is dat je mistlamp achter vervalt maar wel een dubbel achteruitrij licht heb. En voor apk kan je het zo omwisselen en klopt het weer.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Uiteraard kan het op nog andere manieren, maar dit is de manier hoe ik het heb laten doen.
Mooi maar ...

Ik denk dat de meeste én dubbele mistachterlichten én dubbele achteruitrijverlichting willen.
 
Ik heb deze mod ook gedaan. Ik heb twee LEDs gekocht met twee kleuren. Die passen zo in de H21W fitting. Daarnaast hebben ze een kabeltje eraan die je apart aansluit.
Als op de socket spanning komt stralen ze rood uit, als er op de kabel spanning komt stralen ze wit uit.

Alleen waar ik ze gekocht heb... ik kan het linkje niet meer vinden. Volgens mij komen ze van eBay af...
 
  • Leuk
Waarderingen: Blackcougar4 en Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!