Dubbele achteruitrijlampen

Het gaat er om dat je een lampje hebt die zowel wit als rood licht geeft (afhangelijk van waar stroom op staat). Het is in principe gewoon een dual led met drie pinnetjes, als er stroom staat op pin 1 dat leeft de led kleur x en als er stroom staat op pin 2 kleur y, pin 3 is dan de massa. De link van durban is of een rode lamp of een witte, dus niet rood en wit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
@DeeOow

Dat klopt.. als je een 6R hebt met 6C lampen, heb je een adapter nodig.. maar je sluit de draden ook op de adapters..

Links: een draad aftappen van het mistlamp draad en de andere zet je op de reserve pin..

Rechts: een draad aftappen van het achteruitrijlamp en de andere op het reserve..

Ik snap wat de bedoeling is.
Ik heb het op mijn 1998 6n ook gehad.:mrgreen:
Maar waar ik eigenlijk op doel is, waarom een adapter snoer maken als het binnenwerk(de lamphouder) hetzelfde is.
Kan je die tog gewoon wisselen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Tijd voor foto's!

6e043ca091507da30efe157f9c44b67a.jpg


13a372a6685a4e9ad2700a35890b9565.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!