Dubbele achteruitrijlampen

Tijd voor foto's!

6e043ca091507da30efe157f9c44b67a.jpg


13a372a6685a4e9ad2700a35890b9565.jpg

Juist, precies dit wil ik!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
En dan het meest belangrijke.
Waar vind je die lampjes.
Ik meester googelaar vind ze niet.:(
Alleen die oranje met witte, die iichel ook al liet zien.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Oke,

Ik heb deze lampjes inzitten..

2x BAY15D 1157 380 12 V-24 V 21/5 W Wit/Rode Kleur Cree Chips XBD LED 80 W Stop Tail Dual Filament Gecombineerd Achter Stop
http://s.aliexpress.com/e6nAZzMb
(from AliExpress Android)


Zoals je ziet betreft het hier een 1157 fitting..

Vraag de verkoper voor een dubbelkleurig lamp.. dat kan hij wel fabriceren..
Verzenden gaat ook best rap.. ik had hem binnen een week al..


Gaat het zo lukken of moet er nog echt een How-to- komen ? [emoji14]
 
Ik wilde ook graag meer licht bij het achteruitrijden. De oplossingen die hierboven gemeld worden, waren me niet bekend. Ik heb daardoor voor een andere oplossing gekozen. Ik heb twee dagrijlampen op Ledbasis gekocht en deze gemonteerd in de zwarte rubberstrip onder aan de bumper. He zijn lampen met 36 leds en ze geven een uitstekend licht.
 

Bijlagen

  • achteruitrijlampen.jpg
    achteruitrijlampen.jpg
    571.6 KB · Weergaven: 160
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
Ik wilde ook graag meer licht bij het achteruitrijden. De oplossingen die hierboven gemeld worden, waren me niet bekend. Ik heb daardoor voor een andere oplossing gekozen. Ik heb twee dagrijlampen op Ledbasis gekocht en deze gemonteerd in de zwarte rubberstrip onder aan de bumper. He zijn lampen met 36 leds en ze geven een uitstekend licht.
Ziet er netjes uit!
Slimme oplossing.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dank voor het compliment, ben zelf ook best tevreden over de oplossing.

De lampjes die geplaatst zijn, komen van conrad: https://www.conrad.nl/nl/dino-610792-dagrijlicht-led-b-x-h-x-d-160-x-25-x-40-mm-841118.html

Er zitten beugeltjes aan de lamp. Eerst uitmeten waar ze moeten komen. Dan met een zaagje de gaten uitzagen en de uiteindelijke montage is een kwestie van wat fröbelwerk. Maar het zit er inmiddels 80.000 km. onder, dus het zit wel goed. Ze worden geschakeld vanaf het gewone achteruitrijlamp. Geen problemen gehad met foutcodes of dergelijke zaken.
 
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!