eddyfr :: 2013 Volkswagen Polo R WRC street edition

Super dikke auto!

Als ik zo kijk ben ik toch wel zo jaloers dat ik er nu van baal dat ik ook niet naar zo ééntje heb gekeken!
Maarja heb ik weer iets om over te dromen he!
Haha!

Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 146pk 
Vandaag een dagje biesheuvel gedaan en mezelf en de polo eens goed getrakteerd :mrgreen:

Tarox 6pot remmen en downpipe zijn besteld. Nu alleen maar wachten eh.

NFc.jpg

Netjes! Waren de originele remmen niet al te best dan?

Heb dezelfde setup op de ibiza, voor straatgebruik OK maar voor het zwaardere werk komen ze te kort. Fading like hell bij de ibi, maar kan deels ook aan de blokken en (versleten) remolie liggen. De WRC origineel remt wel stukken beter dan de ibi. De schijven en blokken van de WRC ga ik nu gebruiken op de ibi :) Het is natuurlijk ook een beetje stiekem voor het uiterlijk want het oog wil ook wat ;) Daarmee dat ik ook de achterste (f2000) schijven mee besteld heb.

Nu de downipe echt INSANE om mee rond te rijden.Echt waar ni normaal Big Grin Als je iets wil upgraden aan je GTI of WRC dan is echt de uitlaat een aanrader. Gewoon heerlijk om mee rond te rijden en telkens het gas in te duwen (en daarna de plofjes te horen Stick Out Tongue ) zelfs met de originele map. NU ondertussen wel ne CEL geproduceerd :) was te verwachten eh:

P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

Heb hem gewist maar staat terug pending.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!