Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Hoeveel nm? :-) op hoeveel km heb je laten chippen en stage 1 neem ik aan (met of zonder luchtfilter)? mooie waarden al voor zo klein bakkie. Ik kan echt niet wachten, hoop echt dat ze morgen klaar is want ik mis mijn auto :-(
APEC ziet er me ook een goed bedrijf uit, volg ze nl op Facebook. Hebben al zeer mooie dingen gedaan met wagens. ;-)

Super nieuws gehad vandaag! De auto is al af en ik mag hem morgen gaan halen.
Hij is gestrand op 147 pk en 333 nm koppel.
Dus morgen in de namiddag heb ik mijn beestje terug. Hopelijk gaat het wat lukken want ik ben vandaag geopereerd aan mijn teen :p

Updateeeeeeeee:
Vrijdag de 13de :p september mag de Polo naar Pro Car Audio in Ridderkerk voor de installatie van OEM Bi-Xenon koplampen en een Golf R20 stuur. :)

Onder de 2000 toeren is er niet veel veranderd. Eens je erboven komt, dan barst de bom. Heb het nog niet veel kunnen uittesten, maar die paar keer ging het toch goed vooruit. Ook op de autostrade,... Trok ie lekker door. :-)

Uitdraai heb ik op papier hier. Zal eens kijken om deze te digitaliseren. ;) ja in de loop der tijd eens goed testen, maar de volgende update staat al te wachten.

De rit naar Ridderkerk zal je denk ik wel een aardig beeld geven van hoe de wagen is veranderd ;)
En daarbij kun je daarna ook nog eens van extra updates genieten! :D

Jij bent nu echt lekker bezig, kan niet anders zeggen! :D

VW  6R 
Moet je werken vrijdag Ruittie? Anders kunnen we mss vrijdag afspreken. De installatie duurt een halve dag dus ik heb wel tijd dan :) vind het zo irritant om de hele tijd op hun vingers te staan kijken.

@gewoonjan: inderdaad, heb de smaak nu te pakken en de financiën (vakantiewerk) laten het toe. Jammergenoeg zal er binnenkort ook wel weer een eind aan komen...
Ik zou nu nog willen een GTI grill steken en aanpassen (GTD badges en wrappen), een andere tacho (GTI,blue GT ivm aflezen temperatuur,...) GTI achterbumper met dubbeluitlaat sierstukje, wintervelgen,... :-p we zijn dus nog belange niet klaar... :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!