HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite BM - FOTO'S P6!

Dankje... ;)

Waarom geen echte Highline grill?

1. Ik vind zo'n zwarte dichte grill toch erg mooi op een witte Polo. Smaak Stick Out Tongue
2. Heeft toch minder weerstand dus alle klein beetjes helpen met prestaties ;)

enzolino zei:
ZOOO dies mooi! Nice inside!

Thanks ;) Die van jou mag er ook wezen ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite BM - FOTO'S P6!

Zo zo, na lang wachten heb je echt een hele mooie beloning gekregen! Big Grin
echt weer een pracht polo erbij Big Grin

btw jou gril, ik vind 'm zeer apart. niet helemaal mijn smaak, maar 't heeft best wel iets leuks ;) alleen zoals al eerder gezegd (en misschien ook wel jou bedoeling is) 't lijkt een beetje op de highline grill Stick Out Tongue
ik had zelf ook zo'n soortgelijk idee gekregen om met zilver/chroom tape een lijntje bij de grill te gaan maken, maar dan alleen langs de zijkanten van de gril. (zeg maar zo'n uitgerekte 'v' Stick Out Tongue )

maar nog heel veel plezier van je polo met dit mooie weer en succes nog met je toekomst plannen! Big Grin
btw hoe bevalt je polo na de eerste x aantal kilometers? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite BM - FOTO'S P6!

@ Gewoonjan

Dankje ;)

Zoals ik boven heb genoemd:

Waarom geen echte Highline grill?

1. Ik vind zo'n zwarte dichte grill toch erg mooi op een witte Polo. Smaak Stick Out Tongue
2. Heeft toch minder weerstand dus alle klein beetjes helpen met prestaties ;)

Maar wou toch wel de looks van Highline. Ik moet zeggen dat het in het echt veel beter uitziet ;)

Tot nu toe bevalt de auto mij goed. Vooral op snelweg vind ik hem goed rijden. Binnenstad nog te nerveus omdat ik moet wennen aan de afwijkende schakelmomenten. MAar met Ventura-chip komt daar verandering in hoop ik.

Enige minpunten tot nu toe:
- Hoge zit (moet misschien wennen)
- rechter been tegen midden console
- Beenruimte achterin net iets minder dan de Ibiza die als voorloop auto had terwijl deze toch wel beetje dezelde techniek en grootte hebben.

Maar ik geniet ervan nog steeds ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Tevens gisteren SonnyBoy zonne schermen geplaatst. I.c.m extra getinte ramen op wit ziet het echt mooi uit. Stevig spul.

Ik zal van het weekend paar foto's maken.

Voor de rest erg tevreden met ZENEC systeem. echte aanrader t.o.v. RNS systeem.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

heb je die ZENEC systeem zelf aangesloten? makkelijk aansluiten?
RNS systeem kan je geen DVD's kijken helaas...maar ik heb even gekeken en die krengen kosten toch nog wel 999 euro ofzo :shock: dat is echt veel geld...misschien tweedehands op de koppen tikken?

hoe zit dat precies met dat bluetooth bellen dan? heb je dan nog steeds die adapter nodig die in de dashboard geprikt zit.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Nee,

Heb het laten doen omdat alles ook door de dealer is geleverd.

Maar alles is plu&play. Je moet alleen zelf plekje vinden voor GPS module (als je die niet hebt), tmc module, CANBus module en Externe Input (USB en aux) waar je deze kwijt kunt. En externe mic kabel trekken waar je deze wilt hebben (heeft ook interne mic maar deze schijnt minder te zijn)

Als je zelf dus beetje handig bent is het wel te doen.

Bluetooth is volledig los systeem van Parrot die in ZENEC is verwerkt. Je hebt niks meer nodig en alles werkt via touchschreen van ZENEC.

Geluidskwaliteit is ook prima. Parkeersensoren op je beeldscherm enz werkt ook.

999 euro is veel geld maar als je RNS310 met telefoonvoorbereiding zou bestellen ben je net zo duur uit + je hebt veel minder mogelijkheden. (ook niet in bijtelliing omdat het achteraf gemonteerd is) ZENEC ziet er ook mooier uit vind ik. En natuurlijk Voor schermen in de hoofdsteunen heb je wel dergelijke apparaat nodig (in mijn geval)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

euh..

ff een (domme) vraag:
als je een rns310 hebt met telefoon voorbereiding, is het dan ook nog nodig om de aux kabel en die dingen te trekken als 't bij de 310 in 't dashboardkastje zit?
en de mic, kun je daar ook niet de standaard affabriek voor gebruiken? :roll:

dit vroeg ik me dus even af omdat zo'n zenec systeem wel heerlijk is als je geen bluetooth adapters voor hoeft te gebruiken :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

@Gewoonjan

Ja. deze heeft een eigen aux doosje die anders is dan de originele. In mijn geval hebben ze de originele Aux aansluiting eruit gezaagd en in plaats daarvan die van ZENEC geplaatst.

Ik weet helaas niet hoe de originele microfoon is aangesloten. Maar in het ergste geval maak je de kabel langer en pas je de stekker aan voor ZENEC. Wel wat werk maar dan hou je je origenele mic. Dan hoop ik wel dat de gevoeligheid van de mic enz wel om kan gaan met ZENEC.

Je hebt inderdaad geen bluetooth of touch adapter nodig.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Effe snel foto's genomen met Sonnyboy Zonwering...

200420113511.jpg

200420113501.jpg

20042011345.jpg

20042011352.jpg
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

ok, bedankt voor je info :)
kheb nu helaas te weinig geld voor zo'n aanpassing, maar wel leuk om in gedachten te houden voor de toekomst Big Grin

ohyeah, damn nice je sonnyboys! 't ziet er echt vet uit! Big Grin
zoals enzolino zou zeggen: it's all about the candy Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

KYC zei:
heb je die ZENEC systeem zelf aangesloten? makkelijk aansluiten?
RNS systeem kan je geen DVD's kijken helaas...maar ik heb even gekeken en die krengen kosten toch nog wel 999 euro ofzo :shock: dat is echt veel geld...misschien tweedehands op de koppen tikken?

hoe zit dat precies met dat bluetooth bellen dan? heb je dan nog steeds die adapter nodig die in de dashboard geprikt zit.

Inbouwen kan ik evt ook voor je doen ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

@ Bas
Haha, een van de mypolo.nl monteurs Stick Out Tongue
wat dacht je er van om een 'dreamteam' mypolo.nl monteurs te beginnen? :lol:
ok sorry, ik zal 't vanaf nu weer ontopic houden ;)

@HakanC
sorry voor je topic vervuiling :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Gisteren nacht even ZENEC update gedaan:

-Software Update - zo gedaan
-CanBus Update - zo gedaan (wel ernaa accu loskoppelen voor min. 4 min.)
-Navigatie software en kaart update

Met de laaste begon ik om 22:30. Bevat veel landen en info. Je mag namelijk éénmalig gratis upgraden naar nieuwste kaarten enz.

om 23:00 zat ik nog op 20% :( en je mag het niet onderbreken! Ik dacht echt dat het een lange nacht zou worden. Uiteindelijk toch 0:30 was die klaar! 01:00 uur in bed Stick Out Tongue

Beetje slaap tekort dus Big Grin
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

HakanC zei:
om 23:00 zat ik nog op 20% :( en je mag het niet onderbreken! Ik dacht echt dat het een lange nacht zou worden. Uiteindelijk toch 0:30 was die klaar! 01:00 uur in bed Stick Out Tongue

Beetje slaap tekort dus Big Grin

Ach...vanaaf beetje bijtijds je mandje weer in... ;) en uiteraard goed uitgerust naar de meeting zondag Big Grin
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Polootje zei:
HakanC zei:
Ik ben in het weekend DJ dus als ik nog kracht heb kom ik langs... :?:

Zal wel leuk zijn als je zou kunnen! Maar als het niet gaat, je moet wel aan jezelf denken ;)

Als het aan mij ligt kan ik wel komen maar ik werk 40 uur in de week + in het weekend draaien. Dus ben al weinig thuis en kan de kids niet genoeg aandacht geven. Zondag's is de enige dag dat ik echt tijd voor ze maak. Misschien dat ik me vrouwtje kan ovehalen en dat we met z'n allen komen ;) wie weet..
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Zeer mooie Polo met mooie aanpassingen!
Waar en wat draai je ? Ik ben naast mijn baan ook nog DJ, maar draai niet meer voor vast op één plek en ook niet meer elk weekend.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!