HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Ventura chip i.c.m. greenfilter zitten erop... Eindelijk rijdt het zoals het hoort...

Nog todo:

- Licht-sensor
- Uitlaat sierstuk
- Dak zwart maken
- Voetruimte verlichting
- Zacht dashboard monteren
- Grootlicht probleem oplossen i.c.m. H7 koplampen

Enige probleem: geen tijd :(
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Haha Ja maar zelfs dat is een probleem.. Want heb de auto altijd nodig, ook in het weekend i.v.m. draaien.. :(

Ach ja.. komt van zelf goed ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - FOTO'S P6!

Eindelijk afgelopen zondag de zachte dashboard (echte comfortline/highline uitvoering) gemonteerd... Al met al met 2 personen 4 uur over gedaan.. Ben er echt blij mee ;)

Schrik niet! Hierbij wat foto's:
19062011477.jpg

19062011480.jpg

19062011478.jpg

19062011479.jpg


En als eindresultaat:
19062011481w.jpg


To do:
- Uitlaat sierstuk
- Zwart carbon dak folie
- Naar Jela voor Can-Bus instellingen
- Licht-sensor
- Voetruimte verlichting
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - Dashboard Vervangen!

@Snowdude

Haha Stick Out Tongue

Mijn doel is om er een echte Highline van te maken. Na aansluiten van voetruimteverlichting (Deze week nog effe doen) is dit dan ook bereikt. (Behalve geen stoelen met extra dikke wangen omdat deze nu met leer zijn bekleed).

Het voelt en ziet er gewoon beter uit. Glimt minder als dat goedkoop plastic. Vol leer interieur met hard glimmend plastic dashboard... ja daar heb ik moeite mee ;) Juist ook daarom ook de deurpanelen toen laten vervangen zodat deze met leer bekleed kon worden..
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - Dashboard Vervangen!

HakanC jij bent goed bezig hoe zit het met garantie? hebbie ook die gti dash erin gebouwd? Temperatuur meters
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - Dashboard Vervangen!

enzolino zei:
HakanC jij bent goed bezig hoe zit het met garantie? hebbie ook die gti dash erin gebouwd? Temperatuur meters

Dankje ;)

Garantie maak ik me niet druk om.. Je mag heus iets aan je auto veranderen en als er een probleem optreedt moeten ze eerst bewijzen dat het ondeugdelijk is gebeurd en dat het daar aan ligt. Alls er trouwens iets optreedt waarvan ik zeker weet dat het aan mij ligt, dan los ik het ook wel zelf op ;) (mijn vooropleiding was MTS-Autotechniek)

Ten tweede denk ik dat niemand het zal opvallen of controleren of er nou een zachte of een harde dashboard in zit.. Tenzij ze net zo gek zijn als ik Stick Out Tongue

Ik heb geen GTI telllers als je dat bedoelt.. Ook niet van plan. Heb wel zwarte pianolak middenconsole van GTI.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM - Dashboard Vervangen!

HakanC zei:
Voetenruimte verlichting aangesloten vandaag... Hiermee is mijn ombouw naar Highline voltooid :)

Hoe heb je deze verlichting aangesloten?
Constante spanning en de deurschakelaar?

En eeh foto's zijn natuurlijk altijd goed om the showen !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!