HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Fout enzo ;) hahah

laat ik het zeggen.. Het is wel origineel VW onderdeel en voor de binnenkant... Als ik gelijk heb gaat het meteen passen en kloppen de aansluitingen ook... Anders moet het wel lukken met beetje aanpassing hoop ik..

Wat had jij in gedachten dan?

is gewoon de handgreep boven de deur.

Afhankelijk van je rijstijl kan de bij-rijder die nog wel eens grijpen met de kreet "oh my god" !!

Vandaar....

HakanC zei:
laat ik het zeggen.. Het is wel origineel VW onderdeel en voor de binnenkant... Als ik gelijk heb gaat het meteen passen en kloppen de aansluitingen ook... Anders moet het wel lukken met beetje aanpassing hoop ik..

Maar is het een "brillenfach" ??

Heb hem zelf ook al liggen.
Die van een Golf4/Bora heeft wel dezelfde afstand voor de schroeven.
Alleen een 6R heeft geen schroeven maar een klem systeem :shock:

HAHAHA shit jongen :P dat is bij een GTI toch alleen zo ;) de BM kan dat haast niet gebeuren...

PoloBM zei:
is gewoon de handgreep boven de deur.

Afhankelijk van je rijstijl kan de bij-rijder die nog wel eens grijpen met de kreet "oh my god" !!

Vandaar....

HakanC zei:
Nee... Het is meer tecnisch/elektronisch/knoppen enz..

clima unit met zwart/witte verlichting ?
Of een clima unit van een Skoda. (die heeft dat ook alleen de knoppen zitten daarop net andersom)

Ok.. Ik hoop het binnen paar werkdagen binnen te krijgen en als het allemaal is zoals ik het denk ben ik binnen 20 min klaar met installeren ;)

Ok ik zeg het al:

mfsj.jpg

Omdat de airbag van een GTI stuur ook over te zetten is moet deze ook passen op een POLO-MF stuur. Aansluiting voor rechterkant zit er al op (zag ik tijdens verwisselen van dashboard)

Enige kan zijn dat ik het moet scheiden naar 2 aparte stukken zonder middenstuk, maar ik denk dat jet zo past.

Lijkt me toch leuk chroom en beide kanten knoppen...

Kosten variëren op ebay.de tussen de 20 en 70 euro (ex verzenden) afhankelijk van de biedingen zag ik.. Ik heb er 40 euro ex verzenden moeten betalen.

Was leuk om in het echt kennis te maken ;) Helaas moet ik ook de polarisatie aanpassen :( Morgen maar even doen.

En hier staan ze broederlijk naast elkaar ;):

19082011390.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!