HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

@PoloBM

Ik heb gewoon draden getrokken naar binnenverlichting aan de voorkant. Je pakt zwart-rood en zwart-bruin draden.

Je zou het ook onder de dashboard kunnen regelem maar je komt er moeilijk bij en er zijn te veel draden met diezelfde kleuren. Het zou wel goed kunnen gaan maar i.v.m. canbus heb ik toch voor de zekerheid direct van de binnenverlichting alles getapt.

Ik vertrek morgen voor vakantie... Na terugkomst zal ik meer foto's plaatsen met alle aanpassingen.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Damn HakanC jij bent echt regelrecht de meest perfectionistische Polo 6R rijder die ik heb gezien :mrgreen: ik zeg GOED BEZIG!!! dat Dashboard OMG wat een karwei moest het geweest zijn...

kun je maybe een Howto maken voor de Voetverlichting? ik ben wel erg benieuwd hoe je dat kunt doen...en waar koop je die materialen dan? gewoon van Conrad ofzo?
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE (Pic's P6)

Thanks ;)

Wat dashboard betreft: Het ziet er erger uit dan het is ;)

Voetenruimteverlichting is dus een kwestie van 2 draden trekken naar binnenverlichting en deze aansluiten op zwart-rood en zwart-bruin draden. (het maakt i.p. niet uit welke je op welke draad aansluit.)

Het zij origineel VW lampen. en gewoon wat draad + stekkers uit elektro of automateriaalzaak.

Ik zal i.v.m. vakantie 4 weken minder actief zijn hier ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE (Pic's P6)

Hierbij wat foto's van Carbon dak folie.. Ja ik weet.. Hij is vies Stick Out Tongue

12072011022.jpg


12072011021.jpg


12072011020.jpg
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

hey vet zou zo'n zwart carbon look dak ook op een zwarte auto gaaf staan? ik heb laatst een rode polo gezien die de B-stijl ramen ook mee heeft genomen + Zijspiegels...
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

KYC zei:
hey vet zou zo'n zwart carbon look dak ook op een zwarte auto gaaf staan? ik heb laatst een rode polo gezien die de B-stijl ramen ook mee heeft genomen + Zijspiegels...

Ik vind mat zwart (de hele auto) wel mooi staan op een zwarte auto Big Grin Zoiets dus.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

hmm dan zou ik toch liever alleen accenten doen...ik wil mijn auto nog wel poetsen hahaha ipv alles opplakken (I want Shiny Stick Out Tongue) anders heb ik al die Meguiar's producten voor niets gekocht ;)

Bijv B-stijlen en de zijspiegels laten beplakken zou mooi zijn Big Grin
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Zoo.. net terug uit vakantie van 4 weken in Turkije.. Ja ja met de Polo BM erheen geweest Stick Out Tongue

Gelijk koplampen probleem op laten lossen d.m.v. een relais (lekker goedkoop en hoef ik zelf niet zo veel aan te doen ;) ),en ook gelijk ook een uitlaat sierstukje laten lassen + bumper hierop aanpassen.

Hierbij de pics:

polo1a.jpg


polo1b.jpg


Blijft nog over:
Lichtsensor + misschien LED DRL's

Dus bijna klaar met alles ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

ziet er goed uit! Big Grin
en leuk om te horen dat je verlichtings probleem ook meteen is opgelost :)
en led drl is echt wel een must! Big Grin
is echt leuk om al die mensen te zien die omgekeerd op de stoep lopen om naar je auto te kijken :lol:
(let wel dat doen ze zelfs bij die van mij die volledig standaard is, op een paar andere lampjes na :lol: )

oh en ik vroeg me al af waarom ik geen posts meer zag op 't forum van jou, maar welcome back zo gezegd :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

@Menaz @Gewoonjan Thanks ;)

Ik was inderdaad 4 weken weg... heb nog geprobeert om met mijn smartphone één en ander te volgen en reageren.. Maar op vakantie gaat het uiteraard wat moeilijker.

Vind het wel mooi zo.. niet te overdreven. Blijft tenslotte een 1.2tje ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Weer op een idee gekomen en iets gekocht via Ebay.. Wordt weer een leuke update als het gaat 'lukken'. Dan zullen meerdere mensen het hier zeker ook gaan doen ;)

Eerst dat ding binnen krijgen en erop/erin zetten. Zal het dan hier melden ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

HakanC zei:
Weer op een idee gekomen en iets gekocht via Ebay.. Wordt weer een leuke update als het gaat 'lukken'. Dan zullen meerdere mensen het hier zeker ook gaan doen ;)

Eerst dat ding binnen krijgen en erop/erin zetten. Zal het dan hier melden ;)
hahahaah, je weet me wel nieuwsgierig te maken :lol:
vooral dat als het gaat lukken dan zullen meerdere mensen het hier zeker ook gaan doen :lol: :lol: :lol:
maar succes ermee! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Ik weet al wat het is ik wou het ook bestellen, maar heb et maar niet gedaan ben benieuwd hoe het eruit zal zien bij jou eronder! Misschien als mn auto niet te laag is ervoor besteld ik het ook als het mooi is :mrgreen: :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!