Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Henri had jij niet die Embleems en chrome ondergrill ook gekocht?
andere rims? vind het wel erg dapper dat je nu BM rijd VS. R32 ;-) flinke set back in pk maar een flinke sprong (misschien wel 2 sprongen :mrgreen: ?) in je portomonnee hahaha :mrgreen:

@KYC

Nee ik vind die zwarte embleems niet echt mooi eerlijk gezegd... En die ondergril hoeft van mij ook niet.. ik vind die brede zwarte onderkant juist stoer staan op een witte polo..

Voorlopig laat ik het echt even bij alleen de velgen! Ik moet eigenlijk niet teveel geld in deze auto gaan pompen.. wil in de toekomst toch weer wat sportievers gaan rijden.. De nurburgring was toch wel weer erg vet vandaag. Miste mijn R32 ernorm vandaag, totdat ik bij de pomp kwam inderdaad :D:D

Zaterdag komen de pics met de nieuwe velgen eronder :D

ik zat met collega altijd een geintje te maken

Bluemotion: Huilen als je rijd, Lachen bij de pomp
R32: Lachen als je rijd, Huilen bij de pomp

naja huilen als je rijd is ook weer overdreven, maar goed you get the point ;)
Emblemen niet mooi?!?! :Shock: ik vind ze echt super mooi :mrgreen: maar ja ieder zijn smaak i guess ;)
ja ik heb ook lang getwijfeld over dat stomme chrome ondergrill..maar kon de verleiding niet weerstaan man...ik zag het vorige keer in me achteruitkijk spiegel bij een Polo...vond het echt mooi uit zien!! :mrgreen:

Na je velgen Ventura tuning ;)? aangezien je zegt in de toekomst weer wat sportiever gaan rijden maybe nu for the time being Max tuning op je Bluemotion doen? dan kan je in ieder geval harder optrekken etc

@KYC

Ventura ga ik niet aan beginnen denk ik.. Ik hoorde dat JD bezig is met een chip voor de BM. Ik denk dat dat toch iets betrouwbaarder en beter voor de auto is, omdat je de auto dan niet voor de gek houd.. Zo'n ventura box doet dat wel namelijk!

Maar ik rijd deze auto nog wel even, dus eerst even lekker rustig aan rijden. Heb je over een tijdje weer wat nieuws he :D Maar ik blijf toch wel bezig met de auto te veranderen, het is toch een hobby he ;) Maar alles op zn tijd!

Cornesagt jubelde wel dat die veel vermogenwinst heeft...
ik heb geen idee of JD beter is, maar aangezien het custom made is zal het altijd beter afgestemd zijn dan zo'n standaard doosje die je aan je engine hangt.

Ik zie al die Tune Ups ook niet als geld verspilling, maar het is gewoon een hobby om je auto te verfraaien...toch een stukje trots waar je vaak jaren hard voor gewerkt hebt :mrgreen:

Ik zeg DOEN Henri!!! ;)

Ze zijn er mn velgen :D Borbet LV5 in de maat 17 inch.. Toch wel een hele verbetering :D

dsc06692p-1.jpg

dsc06693d-1.jpg

dsc06700d-1.jpg

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Wow, nette velgen hoor!. Nog een zwart- witte in Nederland! :D

Ik ben zeer tevreden zoals hij er nu bij staat.. Zit stiekem toch wel te bedenken wat ik nu zal gaan doen :D Ik overweeg om het zwarte plastic in de voorbumper en op de achterbumper hoogglans zwart te gaan spuiten.. Ik heb dit gezien op een witte Golf VI R, ziet er zeer fraai uit!

Nog een fototje om het af te leren ;)

dsc06674a-1.jpg

Haha tanx :D zouden die zwarte logo's ook mooi staan op een witte :D Ik zit ook wel sterk aan verlaging te denken, hoeft maar 2cm maximaal omlaag..

Het kriebelt ook wel om een Golf VI GTI stuur te kopen en andere stoelen staan ook nog steeds op mijn verlanglijst. Gelukkig moet ik er nog even mee rijden, dus tijd genoeg voor alle modificaties ;)

Ja die Golf GTI stuur begint ook al aardig te kriebelen...
volgens mij stuurt dat echt uber lekker met zo'n stuurtje :D!!

Ps. Henri check mijn topic ik heb wat nieuwe foto's toegevoegd :mrgreen:

Gewoon omdat het zo goed staat nog een foto :D:D

Ik ben aan het kijken en dubben hoe ik ledjes aan de voorkant in kan bouwen.. Ik wil mn mistlamp behouden natuurlijk! Heeft iemand enig idee of ik een ledbalk op de huidige dagrijverlichting aan kan sluiten, de stroom dus daar gewoon van af te tappen? Of gaat dit foutmeldingen opleveren?

dsc06680i-1.jpg

Deze leds zat ik aan te denken, zouden misschien precies boven mn mistlicht passen..
24376139-1.png

moet je dan niet in je bumper gaan zagen/dremelen om dan deze passend te krijgen?is een flexibele strip niet veel handiger dan (kan je ook weer weg doen als je het niet leuk vind...)

vind het opzicht wel een leuk idee daar niet van :) (sommige vinden het sjonnie uit zien maar goed vind het zelf wel wat hebben...)

KYC zei:
moet je dan niet in je bumper gaan zagen/dremelen om dan deze passend te krijgen?is een flexibele strip niet veel handiger dan (kan je ook weer weg doen als je het niet leuk vind...)

Die ledstripjes zijn echt uber triest!!! Wil dan wel een echte unit.. Ma zo'n luchtrooster rondom je mistlamp kun je gewoon los bestellen toch.. kan nooit heel duur zijn. Hij zou dan precies tussen je bumper en de mistlamp moeten passen!

Ik ga eens goed bekijken wat er mogelijk is :D

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN p19

haha ja komt wel sjonnie over :P maar goed ben wel benieuwd hoe dat met die Led balken het staat...heb je daar pics van Henri?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!