Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb al een zending die kant op gestuurd.. Van temperaturen rond de 30graden, kon ik wel iets missen [emoji14]
Nou die zending is wel aangekomen vermoed ik. Het is hier in Noord-Brabant heel mooi carnavalsweer. :cool:

Ik weet niet waar hij is geweest vannacht maar hij heeft een leuk vrouwtje gevonden :p
20150215_081004[1].jpg
Heeft natuurlijk carnaval gevierd. :P

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Was zaterdag lekker romantisch Valentijnsdag met 't vrouwtje aan 't vieren, krijg ik opeens dit berichtje binnen... Die auto is inderdaad van mij geweest. Heb de dealer er naar gevraagd en die zweert de auto aan een handelaar te hebben verkocht en geen tel. nummers uitgegeven te hebben. Iemand enig idee hoe deze persoon m'n nummer heeft weten te achterhalen? Auto was compleet leeg van binnen, d'r lag niets met een 06-nummer er op in, zoals de dealer suggereerde dat wellicht het geval was...

Bijlagen

• IMG_1848.PNG
    IMG_1848.PNG
    21 KB · Weergaven: 63
haha ja zou kunnen, maar 'k had niet echt behoefte om iemand de ins en outs van m'n 28 jaar oude vorige auto te gaan vertellen eigenlijk.. ben sneller klaar als ik 'n boek schrijf :p
Je kan hem toch wel wat vertellen? Denk dat jij dat zelf ook leuk zou vinden als je een oudere wagen koopt.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Je kan hem toch wel wat vertellen? Denk dat jij dat zelf ook leuk zou vinden als je een oudere wagen koopt.
Als je een oudere wagen koopt kun je er vanuit gaan dat er wat dingen mis mee zijn. Echter, ik vind het de taak van de verkopende partij, in dit geval de groothandelaar waar de dealer hem weer aan verkocht heeft (lees: ding heeft 2 eigenaren na mij gehad), om eventuele gebreken aan te wijzen. Ik héb die auto ook gekocht toen hij al wat ouder was (26), en ik heb er ook nul informatie bij gekregen. Ik vond 't juist wel leuk om met die ouwe bak te knutselen en gewoon zelf uit te zoeken. Anders moet je niet zo'n ouwe kar kopen. Ik zie 't namelijk wel gebeuren dat als ik nu die knakker vriendelijk ga vertellen wat er evt. mis mee is (is niet veel, maar ok), en hij heeft er een keer wat mee, dat bij mij de telefoon gaat om te helpen 't op te lossen...

Vrees het ook. Ook qua wegenbelasting.

Heb vandaag gemazzeld. Reed zonder gordel weg bij de supermarkt en kwam een politiebusje tegen. Nog geen 300 meter verder, ja hoor "stop politie", had mijn gordel niet aan. Kreeg gelukkig alleen een waarschuwing. Scheelt weer € 180,-. :eek::confused:

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!