Marco71
Bekend lid
Zou wel goede handel zijn hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou die zending is wel aangekomen vermoed ik. Het is hier in Noord-Brabant heel mooi carnavalsweer.Ik heb al een zending die kant op gestuurd.. Van temperaturen rond de 30graden, kon ik wel iets missen [emoji14]
Heeft natuurlijk carnaval gevierd.
Je kan hem toch wel wat vertellen? Denk dat jij dat zelf ook leuk zou vinden als je een oudere wagen koopt.haha ja zou kunnen, maar 'k had niet echt behoefte om iemand de ins en outs van m'n 28 jaar oude vorige auto te gaan vertellen eigenlijk.. ben sneller klaar als ik 'n boek schrijf![]()
Als je een oudere wagen koopt kun je er vanuit gaan dat er wat dingen mis mee zijn. Echter, ik vind het de taak van de verkopende partij, in dit geval de groothandelaar waar de dealer hem weer aan verkocht heeft (lees: ding heeft 2 eigenaren na mij gehad), om eventuele gebreken aan te wijzen. Ik héb die auto ook gekocht toen hij al wat ouder was (26), en ik heb er ook nul informatie bij gekregen. Ik vond 't juist wel leuk om met die ouwe bak te knutselen en gewoon zelf uit te zoeken. Anders moet je niet zo'n ouwe kar kopen. Ik zie 't namelijk wel gebeuren dat als ik nu die knakker vriendelijk ga vertellen wat er evt. mis mee is (is niet veel, maar ok), en hij heeft er een keer wat mee, dat bij mij de telefoon gaat om te helpen 't op te lossen...Je kan hem toch wel wat vertellen? Denk dat jij dat zelf ook leuk zou vinden als je een oudere wagen koopt.
Rijp om te slachten...?!Vanaf welk bouwjaar is een Polo geslachtsrijp?![]()
Hem... misschien toch even bij hem vragen wat mijn Polo nog waard is... zou toch graag met DSG rijdenIk zat ff te neuzen op gaspedaal en toen kwam ik deze tegen: http://www.autotrader.nl/auto/volks...6f9qh/volkswagen-polo-16-tdi-dsg-r-line-90pk/
Best een dik apparaat!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.