Met zulke mooie remklauwen moet je de vrouwen van je afslaan en voor je weet, rij je een station
Met zulke mooie remklauwen moet je de vrouwen van je afslaan en voor je weet, rij je een station
Moet je m alleen zelf even bouwenIk schaam me niet in een M3 touring...
Moet je m alleen zelf even bouwen
Ja maar ik kan me echt niet over de voorkant van de nieuwe M3 zetten. Vanaf bepaalde hoeken is het oke maar meestal vind ik het niksNee hoor, die kun je over een poosje bestellen
Ja maar ik kan me echt niet over de voorkant van de nieuwe M3 zetten. Vanaf bepaalde hoeken is het oke maar meestal vind ik het niks
Dank je, dat wilde ik weten.@Ruud9N Als je centrale vergrendeling hebt, of via je afstandbediening of door je deur op slot te draaien, moet je tankklepje meegaan. Als hij dit doet, doet hij het ook met de anti carjacking.
Laatst een klantenservice medewerker aan de lijn gehad van Bol.com. Ze pretenderen niet de goedkoopste te zijn maar ze willen wel uitblinken in hun klantenservice. Tot nu toe lukt ze dat bij mij wel.En wat een geld ook op Bol, ik had er nog geen €25 lokaal voor betaald, de Foliatec dan
Sorry maar wat een klinkklare onzin zeg. Hoeveel was de schade wel niet? Het kan niet dat dit in verhouding staat tot de schade en is geenszins gelinkt aan het probleem. Ik snap het als je hier geen zin in hebt maar ik had er werk van gemaaktALLE schade is betaald door de wasstraat. Alleen niet in geld maar in wastegoed
zou maar een melding maken bij pon, kan echt niet wat een service lolVandaag weer een afspraak staan voor de oplossing van de piepende remmen.
Vanochtend eerst maar eens gebeld of nu wél alles binnen was.
Lang verhaal kort, afspraak is weer verzet voor de 4e keer
Volgens mij bestellen ze het bij/via PON en geeft die een leverdag door.zou maar een melding maken bij pon, kan echt niet wat een service lol
Klopt! Voor je onderplaat zit nog een soort plaatje in een u-vorm, ong een splitter, met dat randje wat iedereen stukrijdtOnderplaat als in bodemplaat onder de motor? Ik lach niet hoor...... en wat is een voorplaatje?
Reed op normale hoogte, maar ik zag even niet dat de weg onder water stond. Reed met 50 zo kniehoog water in. Door de klap was ik m'n onderplaat, voorsplitter en uitlaatpijpje kwijtHahahahahahahahahahaha, is wennen he, airride?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.