Hij belde aan, zei niks en liep bellend naar de auto? Klinkt alsof het verhaal niet helemaal compleet is. Goed op de auto letten in ieder geval ja (die had je trouwens nog niet terug toch?!).
Inderdaad verkeerd gelezen. Misschien was het wel iemand die benieuwd was naar je auto uit interesse?Ik heb mijn verhaal nog een x gelezen maar het klopt gewoon.
Wat is er niet compleet aan?
Inderdaad verkeerd gelezen. Misschien was het wel iemand die benieuwd was naar je auto uit interesse?
Dat is inderdaad een heerlijke wagen, geniet ervan.nu een leuke Golf 7 Highline voor 2 dagen. Het verzacht de pijn een beetje
Ze zijn soms slimmer als wij denken. Zou alleen mooi zijn als ze die slimheid voor een normale baan zouden gebruiken.Mijn auto staat ergens op een parkeerplaats. Dan zou die wel heel slim moeten zijn dat die auto bij mijn huis hoort
Ben ik de enige die het raar vindt dat je niet vraagt voor wat/wie hij kwam? Voor hetzelfde geld was hij gewoon bij een verkeerd nummer/adres. Beetje complot theorieën hier in mijn ogen.
Dit hebben wij ook twee keer gehad met onze Lupo 3L (automaat), maar die rijdt dan gelijk niet meer!Vandaag flink geschrokken. Loop na het boodschappen doen de winkel uit en zie mijn wagen staan met brandende remlichten. Ik denk natuurlijk, iemand zit achter het stuur met z'n poot op het rempedaal, dus ze willen mijn wagen stelen. Ik ren naar de wagen maar wat zie ik? Niemand achter het stuur en de deur zit op slot. Blijkt dat de remlichtschakelaar kapot was maar wat een vreemde gewaarwording. :S
Mag ook blij zijn dat de boel niet gesmolten is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.