Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Gistermorgen startte mijn Polo (6R) niet meer. Gaf een melding dat ik de Clutch moest intrappen, maar dat hielp dus niet. Afgesleept en vandaag is er naar gekeken: Steering Angle sensor kapot. Gelukkig wel een garantiegevalletje en met mobiliteitsservice nu een leuke Golf 7 Highline voor 2 dagen. Het verzacht de pijn een beetje :)

Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
nu een leuke Golf 7 Highline voor 2 dagen. Het verzacht de pijn een beetje :)
Dat is inderdaad een heerlijke wagen, geniet ervan.

Mijn auto staat ergens op een parkeerplaats. Dan zou die wel heel slim moeten zijn dat die auto bij mijn huis hoort Stick Out Tongue
Ze zijn soms slimmer als wij denken. Zou alleen mooi zijn als ze die slimheid voor een normale baan zouden gebruiken.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ben ik de enige die het raar vindt dat je niet vraagt voor wat/wie hij kwam? Voor hetzelfde geld was hij gewoon bij een verkeerd nummer/adres. Beetje complot theorieën hier in mijn ogen.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Met de manier waarop dat de wedstrijd verliep had van Persie nooit gewisseld moeten worden. We kwamen toch al niet voor de goal dus als je dan op strafschoppen aan gaat had je Krul erin moeten zetten.

Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Vandaag flink geschrokken. Loop na het boodschappen doen de winkel uit en zie mijn wagen staan met brandende remlichten. Ik denk natuurlijk, iemand zit achter het stuur met z'n poot op het rempedaal, dus ze willen mijn wagen stelen. Ik ren naar de wagen maar wat zie ik? Niemand achter het stuur en de deur zit op slot. Blijkt dat de remlichtschakelaar kapot was maar wat een vreemde gewaarwording. :S

Mag ook blij zijn dat de boel niet gesmolten is.

Vandaag flink geschrokken. Loop na het boodschappen doen de winkel uit en zie mijn wagen staan met brandende remlichten. Ik denk natuurlijk, iemand zit achter het stuur met z'n poot op het rempedaal, dus ze willen mijn wagen stelen. Ik ren naar de wagen maar wat zie ik? Niemand achter het stuur en de deur zit op slot. Blijkt dat de remlichtschakelaar kapot was maar wat een vreemde gewaarwording. :S

Mag ook blij zijn dat de boel niet gesmolten is.
Dit hebben wij ook twee keer gehad met onze Lupo 3L (automaat), maar die rijdt dan gelijk niet meer!
Onderdeel kost nog geen tientje..

Bij mij reed hij gelukkig nog wel. Onderdeel kosten € 13,20.
Als ik de dealer er naar had laten kijken dan was ik al € 200,- kwijt geweest om er alleen al naar te kijken. :cry:

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!