Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Jongens, als je op een auto wacht duurt 2 weken ineens erg lang! Kan niet wachten op 7 augustus! ;)
Zeker niet door de hele tijd op dit forum te neuzen, is allemaal veel te leuk! :)

Denk dat een hoop medeforummers (inl. ikzelf) dat gevoel kennen ...
Aan de ene kant o zo vervelend, aan de andere kant o zo leuk nu al een hoop te kunnen lezen wat de voorpret nog meer vergroot.
Maar het wachten wordt beloond straks, dat is het belangrijkste.

Haha, ja inderdaad! De voorpret is zeker aanwezig, en ik heb hier al heel wat leuke ideeën op kunnen doen!
Ik vind dit trouwens ook echt een leuk forum, veel activiteit en vriendelijke en behulpzame leden.

Zo heb ik het ook ervaren in mijn "wachttijd" op de nieuwe Polo. En nu ... zelf ook behoorlijk actief.
Waar anderen mij geïnspireerd en geholpen hebben hoop ik dat met mijn bijdrage's ook weer voor anderen te kunnen doen.

Ja inderdaad. Ik ben zelf niet zo handig, dus ik vind het leuk om te zien wat jullie allemaal kunnen met de auto's!
Ik denk dat het installeren van een middenarmsteun mij nog wel moet lukken ;).

Ja, tis wel een occasion he ;). Mijn budget laat nieuw kopen nog niet toe!
Dus dan maar een middenarmsteun achteraf, vind ik wel comfortabel!

Mag ik vragen waarom je hem 7 aug pas kan ophalen? Is wel erg lang, 2 weken voor een occasion?

Volkswagen  Polo 
Ik heb de Polo 7 juli gekocht, maar de dag daarna ben ik op vakantie gegaan en ik ben 6 augustus weer terug. Ik kon hem toen wel meenemen maar dan staattie een maand stil voor het huis, kost het mijn een maand verzekering en wegenbelasting en daarvoor kan ik aardig wat tanken ;).

Tis hier 25 graden en zon! Ik ga zo lekker in zee zwemmen!
Lang leve de waddeneilanden! :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!