Je zou @Rainesh hier een berichtje over kunnen doenHallo,
Mijn collega heeft een T_Roc gekocht.
De vorige eigennaar heeft geen carplay geactiveerd de dealer vraagt €345 ervoor,
Is het goedkoper te doen?
Skoda
Octavia 4
1.0 tsi
Je zou @Rainesh hier een berichtje over kunnen doenHallo,
Mijn collega heeft een T_Roc gekocht.
De vorige eigennaar heeft geen carplay geactiveerd de dealer vraagt €345 ervoor,
Is het goedkoper te doen?
tnx, dan nog 1 vraag: Castrol of Mobil 1 LL olie ?Ja hoor daar is geen bezwaar tegen
Ik rij gewoon al jarenlang op zomerbanden, de winters hier zijn niet zo boeiend dat ik een wissel inlas. Zou alleen wisselen als ik gepolijste wielen ga rijden als zomersetWie rijden er met vierseizoenenbanden rond, welke en wat is jullie ervaring hier mee?
Ik wil naar altijd vierseizoenenbanden gaan en dus niet meer wielen en/of banden moeten wisselen.
De all seasons van Michelin zijn goed.Wie rijden er met vierseizoenenbanden rond, welke en wat is jullie ervaring hier mee?
Ik wil naar altijd vierseizoenenbanden gaan en dus niet meer wielen en/of banden moeten wisselen.
Ik las wat mensen die klaagde over geluid van vierseizoenenbanden, dat valt wel mee dus?Dat kan ik beamen. Zelfs onder de GTI doen ze het prima
Dikkere uitlaat eronder, hoor je niks meer van!Ik las wat mensen die klaagde over geluid van vierseizoenenbanden, dat valt wel mee dus?
Geen enkele last vanIk las wat mensen die klaagde over geluid van vierseizoenenbanden, dat valt wel mee dus?
De all seasons van Michelin zijn goed.
Michelin cross climate.
Zelfs geen ervaring mee, maar ik hoor er nooit mensen mee klagen
ja, dat idee heb ik ookHier ook goede ervaringen mee, slijten wel aardig hard
Misschien na wisselen van de banden de spanning niet opgeslagen?Mijn bandenspanning lampje ging afgelopen zaterdag en vandaag branden. Toen ik hem oppompte vandaag kwam er in alle banden alleen amper lucht. Zaterdag waren alle banden, 2.4bar. behalve rechtsvoor, die kon ik niet zien, maar ook daar kwam vandaag bijna geen lucht in. Wanneer gaat dat ding branden en kan gewoon de sensor kapot zijn? Ik heb voor nieuwe Vredestein, 1 week oud en achter nog wat oude Landsail banden.
Deze banden hebben toch juist een erg goede slijtagegraad ?Hier ook goede ervaringen mee, slijten wel aardig hard
Zaterdag heb ik de banden opgepompt en de knop "gereset".Misschien na wisselen van de banden de spanning niet opgeslagen?
Hoe lang doen jullie er ongeveer mee dan?ja, dat idee heb ik ook
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.