Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke dankje wel, mocht iemand anders dit ook kunnen bevestigen zou dat fijn zijn. Ik heb nog niemand online met die spoiler op een non facelift model kunnen vinden.
Ik vraag het nog eventjes na en probeer het eventueel zelf als eerste dan x)
Aah heel erg bedankt! Ik ga het uitproberenIFI :: Free services
Программа ETKA, Program ETKA, ETKA онлайн, ETKA-онлайн, этка онлайн, этка-онлайн, ETKA online, ETKA-online, VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA, PORSCHE, ETKA, ETKA7, ETKA7.4, ETKA7.5, ETKA7.0, ETKA 7, ETKA 7.4, ETKA 7.5, ETKA 7.3, ETKA 8.0, ETKA 8.2, ETKA 8.5, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche...ifinterface.com
IFI schrijft hier over:
carprog2 - po - 2020 - AW-L - 0 - 071-060
Dakrandspoiler: 2G0071644
carprog2 - po - 2024 - AW-M - 0 - 071-060
Dakrandspoiler: 2G0071644
Dus is hetzelfde.
Ik heb een leuke ibiza fr uit 2020 met elke optie fabrieksaf voor je staan evt heheIk ben geïnteresseerd in de Ibiza 40th Aniversary. Dit is een speciale uitvoering omdat
de Ibiza 40 jaar bestaat. Wat delen de VW Polo en deze nieuwe Ibiza omdat ze min
of meer toch broertjes zijn ? De Ibiza heeft een 1.0 TSI 115 PK met alleen een handbak.
Ik heb een leuke ibiza fr uit 2020 met elke optie fabrieksaf voor je staan evt hehe
Je kan met dat knopje de volgafstand instellen op dusdanig kort dat t eng word, en je dus zelf wel snelheid zal willen minderen.Beste iedereen,
Ik zit een beetje te kijken naar een wat nieuwere Polo. Ik zie dan de AW voorbij komen. Ik zie dat de AW ACC heeft (het middelste knopje links). Betekend dit dat je alleen ACC kunt gebruiken of ook de gewone Cruise Control zoals ik hem gewend ben? Ik heb in mijn Polo geen ACC. (Polo 6c). Ik vind ACC maar niks. In de Yaris van mijn moeder (I know, heel ander merk) merk ik dat de ACC teveel afstand neemt en dus inhoud, echt irritant.
Ik hoor graag!
Deze systemen werken toch eigenlijk het fijnste met een automaat? Anders moet je zelf nog terugschakelen.Je kan met dat knopje de volgafstand instellen op dusdanig kort dat t eng word, en je dus zelf wel snelheid zal willen minderen.
Doe je dat dan met de cruise zal je auto ook actief remmen. En dat is dan weer irritant.
Ik bedoel meer of ik het ook uit kan zetten zodat ik alleen CC zelf gebruik. Ik weet hoe het werkt.Je kan met dat knopje de volgafstand instellen op dusdanig kort dat t eng word, en je dus zelf wel snelheid zal willen minderen.
Doe je dat dan met de cruise zal je auto ook actief remmen. En dat is dan weer irritant.
Ja dat zeker, maar op de snelweg en op snelheid schakel ik niet terug hoor, haha.Deze systemen werken toch eigenlijk het fijnste met een automaat? Anders moet je zelf nog terugschakelen.
ok, nee het kan niet uit.Ik bedoel meer of ik het ook uit kan zetten zodat ik alleen CC zelf gebruik. Ik weet hoe het werkt.
Ja dat zeker, maar op de snelweg en op snelheid schakel ik niet terug hoor, haha.
Haha, klopt. Maar volgens mij dan weer wel tussen de 5e en 6e versnelling.Ik bedoel meer of ik het ook uit kan zetten zodat ik alleen CC zelf gebruik. Ik weet hoe het werkt.
Ja dat zeker, maar op de snelweg en op snelheid schakel ik niet terug hoor, haha.
@Antera kan dit misschien voor je coderen, afhankelijk van het type radar module. Bij die van mij ging het helaas niet.Beste iedereen,
Ik zit een beetje te kijken naar een wat nieuwere Polo. Ik zie dan de AW voorbij komen. Ik zie dat de AW ACC heeft (het middelste knopje links). Betekend dit dat je alleen ACC kunt gebruiken of ook de gewone Cruise Control zoals ik hem gewend ben? Ik heb in mijn Polo geen ACC. (Polo 6c). Ik vind ACC maar niks. In de Yaris van mijn moeder (I know, heel ander merk) merk ik dat de ACC teveel afstand neemt en dus inhoud, echt irritant.
Ik hoor graag!
Is dat zo, kan je het uit programmeren ? waar is dat afhankelijk van of het wel of juist niet lukt? Ik bedoel is dat bouwjaar afhankelijk of welke opties er op de auto zitten. En kan je dat zelf nakijken? Ik zou ook heel graag van ACC af willen maar als ik het uitzet heb ik ook geen CC meer.@Antera kan dit misschien voor je coderen, afhankelijk van het type radar module. Bij die van mij ging het helaas niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.