Het grote 'kleine vragen' topic

Goedenavond allen,

Mijn vader heeft een VW Golf Variant uit 2017, 1.0 TSI Comfortline. De auto heeft parkeersensoren maar geen achteruitrijcamera. Wie kan dit inbouwen en hoe veel geld zou dit kosten?
Ik plaats hem nog een x, krijg geen reactie van wie dan ook. Dus wie o wie kan mij helpen?

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Oke thnx. Heb even m’n koplamp eruit gehaald en binnen gelegd om te drogen. Wat kan ik controleren aan de lamp om de oorzaak van de condens te achterhalen?
Als de afdichtingen van de lampjes verder goed zijn dan zit het in de kitnaad, dat is meeestal zo.
Als de lamp helemaal door en door droog is kun je deze rand rondom extra afkitten

• Leuk
Waarderingen: PoloDJ
Een of meerdere van de parkeersensoren van de polo 6c zijn defect. Moet dan het geheel met allemaal dezelfde type sensor vervangen worden of kun je zo ook door elkaar heen gebruiken? Dus bv 2 oem sensors die defect zijn laten samenwerken met 2 aftermarket sensors zoals de:Schermopname_26-11-2024_01818_www.autodoc.nl.jpeg

Is het dan ook plug en play of moet er softwarematig nog iets aan gedaan worden

Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
Dag allemaal,

Iemand een adres voor een carplay kastje voor in het originele infotainment systeem van een Polo 6C?

Ik kan volgens mij nog geen privé berichten sturen, dus ontvang graag berichten van jullie.

Groet, Hugo

Volkswagen  Polo 6C R Line  1.0 TSI 110pk 
Is er iemand van jullie die de warriorsarrow bluetooth lichtschakelaar gebruikt en toevallig nog de cfa light app versie 3.7 (android) als APK ergens heeft staan? Op het interweb is alleen versie 3.4 nog te vinden.

Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Zijn het de fabrieksruitenwissers? Die zijn naar mijn ervaring grote kaka.
Mijn advies is om een setje nieuwe Bosch ruitenwissers te kopen en te testen of het probleem verholpen is (En het is een stukje goedkoper dan een nieuwe voorruit).
Bosch heeft het jaartje bij mij uitgehouden, was ook niet helemaal tevreden. De boel is nu alweer aan het stotteren

Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
Bosch is een zeer goed merk. Vaak op Winparts heb je een goedkoop setje Bosch voor en achter. Vergeet niet je ruitenwissers in service stand te zetten. In contact, dan even je ruitenwissers naar beneden vasthouden, dan gaan ze langzaam omhoog.

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!