16 Watt is het verbruik van de lamp en zegt niets over de helderheid.
Thanks16 Watt is het verbruik van de lamp en zegt niets over de helderheid.
Ik plaats hem nog een x, krijg geen reactie van wie dan ook. Dus wie o wie kan mij helpen?Goedenavond allen,
Mijn vader heeft een VW Golf Variant uit 2017, 1.0 TSI Comfortline. De auto heeft parkeersensoren maar geen achteruitrijcamera. Wie kan dit inbouwen en hoe veel geld zou dit kosten?
Ja, verstoord het lichtbeeldIk heb last van vocht in mijn koplamp wat niet echt weg wil trekken. Binnenkort moet de auto voor APK, is dit mogelijk een afkeurpunt?
Oke thnx. Heb even m’n koplamp eruit gehaald en binnen gelegd om te drogen. Wat kan ik controleren aan de lamp om de oorzaak van de condens te achterhalen?Ja, verstoord het lichtbeeld
Als de afdichtingen van de lampjes verder goed zijn dan zit het in de kitnaad, dat is meeestal zo.Oke thnx. Heb even m’n koplamp eruit gehaald en binnen gelegd om te drogen. Wat kan ik controleren aan de lamp om de oorzaak van de condens te achterhalen?
Zou beginnen met een dm te sturenIk plaats hem nog een x, krijg geen reactie van wie dan ook. Dus wie o wie kan mij helpen?
Hi Hugo,Dag allemaal,
Iemand een adres voor een carplay kastje voor in het originele infotainment systeem van een Polo 6C?
Ik kan volgens mij nog geen privé berichten sturen, dus ontvang graag berichten van jullie.
Groet, Hugo
Bosch heeft het jaartje bij mij uitgehouden, was ook niet helemaal tevreden. De boel is nu alweer aan het stotterenZijn het de fabrieksruitenwissers? Die zijn naar mijn ervaring grote kaka.
Mijn advies is om een setje nieuwe Bosch ruitenwissers te kopen en te testen of het probleem verholpen is (En het is een stukje goedkoper dan een nieuwe voorruit).
Mijn fabrieksruitenwissers waren vanaf nieuw ook al niet om naar huis te schrijven, daarom onlangs vervangen voor nieuwe en die vegen perfect en geruisloos schoon.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.