HJV - Polo Bluemotion ;-)
HJV - Polo Bluemotion ;-)

HJV - Polo Bluemotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
1.6 TDI BMT DSG Highline
Kleur
Tungsten Silver Metalic
Bouwjaar
2014
Super man. Nu snel erop laten zetten he.

Sierstuk heb ik laten zetten bij little exhaust in Almelo. Was €150.

Hoezo BM grill erin voor de winter? Bang dat er sneeuw via de grill naar binnenkomt? Hahaha lol
 
Mooi man HJV. En Tijmi ook. Ben jaloers op jullie. Ik heb met moeite een standaard zwarte r-line voorbumper gevonden. Ik zoek ook nog een standaardzwarte GTI achterbumper. Mochten jullie wat tegenkomen, dan hoor ik het graaaag!!
Ik zal mijn ogen en oren openhouden!

Neem anders ook even contact op met;
FZNparts 0630523301
P&P onderdelen 0643205767

P.S. Ik zoek nog een R-line voorbumper, candywhite....
 
Ik ben tevreden klant van NMparts. Ben er 2x geweest. Mijn GTi uitlaat is ook door hem geplaatst en gelast. Klein schuurtje naast z'n huisje maar heeft wel alles om het te doen. En ook nog eens niet al te duur.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Mooi man HJV. En Tijmi ook. Ben jaloers op jullie. Ik heb met moeite een standaard zwarte r-line voorbumper gevonden. Ik zoek ook nog een standaardzwarte GTI achterbumper. Mochten jullie wat tegenkomen, dan hoor ik het graaaag!!

Thx man.

volgens mij kregen ze er bij Fzn Parts een zwarte binnen. Weet niet of ze hem nog hebben. Gaat namelijk erg snel zoals je wel zult begrijpen.

Bel ze ff dan weet je het direct. Hij heeft 06 nr.

Succes ermee
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!