Ik ga hem er zelf op zetten, ruimte genoeg in de schuur!Super man. Nu snel erop laten zetten he.
Sierstuk heb ik laten zetten bij little exhaust in Almelo. Was €150.
Hoezo BM grill erin voor de winter? Bang dat er sneeuw via de grill naar binnenkomt? Hahaha lol
Ik ga hem er zelf op zetten, ruimte genoeg in de schuur!
Ik zal even contact zoeken met Little Exhaust, twijfel nog tussen zwart of chrome...:?
Blijft Plastidip zitten op een hete/warme uitlaatstuk?Ik zou idd Chrome doen. Moest je het achteraf toch zwart willen kan je het nog altijd zwart plastidippen of wrappen.
Heb een offerte van hem; €165,-.Sierstuk heb ik laten zetten bij little exhaust in Almelo. Was €150.
Ik zal mijn ogen en oren openhouden!Mooi man HJV. En Tijmi ook. Ben jaloers op jullie. Ik heb met moeite een standaard zwarte r-line voorbumper gevonden. Ik zoek ook nog een standaardzwarte GTI achterbumper. Mochten jullie wat tegenkomen, dan hoor ik het graaaag!!
Mooi man HJV. En Tijmi ook. Ben jaloers op jullie. Ik heb met moeite een standaard zwarte r-line voorbumper gevonden. Ik zoek ook nog een standaardzwarte GTI achterbumper. Mochten jullie wat tegenkomen, dan hoor ik het graaaag!!
Ik ben tevreden klant van NMparts. Ben er 2x geweest. Mijn GTi uitlaat is ook door hem geplaatst en gelast. Klein schuurtje naast z'n huisje maar heeft wel alles om het te doen. En ook nog eens niet al te duur.
Ik zie het nu ook, even zijn reactie afwachten... Anders haal ik het uitlaatstukje en laat hem ergens anders monteren...FYI:
Zag net op hun website dat ze voorlopig geen nieuw werk aannemen vanwege gezondheidsproblemen
Ik zie het nu ook, even zijn reactie afwachten... Anders haal ik het uitlaatstukje en laat hem ergens anders monteren...
Bedankt voor je tip, anders had ik het niet gezien!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.