Nog geen idee, moet ik nog uitzoeken. Als ie maar door de Canbus heen komt..welke dan? Of heb je nog geen keuze gemaakt?
Nog geen idee, moet ik nog uitzoeken. Als ie maar door de Canbus heen komt..welke dan? Of heb je nog geen keuze gemaakt?
Zeker nu hij ook gewassen is. Mocht ik een GTI achterklep tegenkomen dan denk ik er nog wel over na, maar het is zeker geen prioriteit. Het moet ook geen kopie worden van de Polo van Thijs....Wat vet. Ik vind die bluemotion achterspoiler best mooi staan met je gti bumper.
Dik, maar ik vind het niet heel veel verschillen met wat je al hebt. Om daarvoor een hele klep te vervangen..Is dit een alternatief voor een GTI achterklep...?
VW Polo 6R Blue GT Heckklappe Kofferraum​klappe Klappe Candyweiß LB9A weiß | eBay
Zeker nu hij ook gewassen is. Mocht ik een GTI achterklep tegenkomen dan denk ik er nog wel over na, maar het is zeker geen prioriteit. Het moet ook geen kopie worden van de Polo van Thijs....
Als het geen kopie wordt van thijs dan word de mijne een kopie van de jouwe..
Dit heb ik ook al gedacht. Als de buiten temperatuur weer een graad of 20 is, ga ik dit proberen met Plastidip.Wrom laat je die zij spoilers bij de achterklep niet zwart wrappen. Lijkt dan op een GT en is veel goedkoper en ziet er veel beter uit dan de originele BM achteklep.
Zo kun je kijken of het bevalt en je het mooi vind. Vind je het niks dan verwijder je de tape, vind je het wel wat, dan kun je later alsnog een andere gt of gti klep kopen
Dit heb ik ook al gedacht. Als de buiten temperatuur weer een graad of 20 is, ga ik dit proberen met Plastidip.
Tape is lastig met hoekjes en bochten. Plastidip hoef je niet af te plakken, iets ruimer spuiten en dan overtollig er af trekken.Plastidip wordt wel lastig met afplakken denk ik. Tape is sneller en makkelijker denk ik.
Tape is lastig met hoekjes en bochten. Plastidip hoef je niet af te plakken, iets ruimer spuiten en dan overtollig er af trekken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.