HJV - Polo Bluemotion ;-)
HJV - Polo Bluemotion ;-)

HJV - Polo Bluemotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
1.6 TDI BMT DSG Highline
Kleur
Tungsten Silver Metalic
Bouwjaar
2014
Vind de GT achterklep persoonlijk mooier vanwege de zwarte verticale spoilers. Dit is niet hetzelfde zoals de BM zoals veel mensen denken, deze zijn half zo diep en vind ik persoonlijk sportiever dan de GTI versie.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Update 07-02-2014

Vandaag bij Nik in Noordwijkerhout de uitlaatsierstuk laten monteren. Hij had begin deze week een nieuwe koppelstuk binnengekregen waardoor hij de sierstuk precies in het midden van de bumperuitsparing kreeg, zonder dat hij te ver buiten de bumper uitsteek. Echt een prachtig resultaat en rook uit beide pijpen! Ik zal nog een foto maken van hoe de verloop zit.
Voor €80,- ben ik weer zo blij als een kind. En tussen de oren rijdt hij nog harder ook....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    358.8 KB · Weergaven: 93
  • image.jpg
    image.jpg
    605.4 KB · Weergaven: 89
Zeker nu hij ook gewassen is. Mocht ik een GTI achterklep tegenkomen dan denk ik er nog wel over na, maar het is zeker geen prioriteit. Het moet ook geen kopie worden van de Polo van Thijs....

Hahaha. Geeft niks he. gaan al aardig op elkaar lijken, maar is al gauw toch.

Wrom laat je die zij spoilers bij de achterklep niet zwart wrappen. Lijkt dan op een GT en is veel goedkoper en ziet er veel beter uit dan de originele BM achteklep.
Zo kun je kijken of het bevalt en je het mooi vind. Vind je het niks dan verwijder je de tape, vind je het wel wat, dan kun je later alsnog een andere gt of gti klep kopen:wink:
 
Wrom laat je die zij spoilers bij de achterklep niet zwart wrappen. Lijkt dan op een GT en is veel goedkoper en ziet er veel beter uit dan de originele BM achteklep.
Zo kun je kijken of het bevalt en je het mooi vind. Vind je het niks dan verwijder je de tape, vind je het wel wat, dan kun je later alsnog een andere gt of gti klep kopen:wink:
Dit heb ik ook al gedacht. Als de buiten temperatuur weer een graad of 20 is, ga ik dit proberen met Plastidip.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!