Thanks HJV en Tijmi. Ik zal als ik in NL ben gaan bellen. Ben bang dat die zwarte dan allang is verkocht maar wie weet hebben ze weer wat binnen. Wat vragen ze ongeveer voor zo'n achterbumpert?
Thanks HJV en Tijmi. Ik zal als ik in NL ben gaan bellen. Ben bang dat die zwarte dan allang is verkocht maar wie weet hebben ze weer wat binnen. Wat vragen ze ongeveer voor zo'n achterbumpert?
Oh dat is een schappelijke prijs. Ik ga ze dan maar eens mailen! Kan iemand me helpen met hun emailadres van fzn parts? Reageren op hun marktplaatsadvertenties lukt op 1 of andere manier niet op mijn mobiel.
Mijn heb ik via MP voor €175,-.Je kan ze ook mailen he.
Ik dacht €225. Maar dat is zonder inruil.
Aangeboden: POLO 6R ACHTERBUMPER | Bleiswijk | Auto Onderdelen | Volkswagen Onderdelen | SchadeMobiel.comThanks HJV en Tijmi. Ik zal als ik in NL ben gaan bellen. Ben bang dat die zwarte dan allang is verkocht maar wie weet hebben ze weer wat binnen. Wat vragen ze ongeveer voor zo'n achterbumpert?
Hey bedankt. Ik heb ze meteen een mail gestuurd. Deze bumper is met pdc. Mijn auto heeft dat niet. Wat heb ik allemaal nodig om dit te laten werken? Zou mooi meegenomen zijn namelijk.
Het hoeft niet te werken hoor, ik neem m toch wel als t kan, maar t zou wel mooi zijn als t wel werkt.
Alleen de originele VW LED kentekenplaatverlichting. Komt nog wel led knipperlicht in....Heb jij trouwens leds in je achterlichten of lijkt dat gewoon zo lol
Inderdaad! Mijn schoonmoeder heeft drie van de schuren, één wordt verhuurd, één staat leeg en deze gebruik ik als opslag voor mijn winterbanden en de paardentrailer.Wel een fijne ruimte om lekker te klussen!
Inderdaad! Mijn schoonmoeder heeft drie van de schuren, één wordt verhuurd, één staat leeg en deze gebruik ik als opslag voor mijn winterbanden en de paardentrailer.
Het is zo ruim, dat je met de paardentrailer aangekoppeld gewoon kan keren..
Heeft je vrouw/vriendin nog een knappe zus die single is?
Al heb ik niet te klagen, vader van mijn vriendin is garagist.
Alleen de originele VW LED kentekenplaatverlichting. Komt nog wel led knipperlicht in....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.