Of jij maakt een kopie van mijne
HAHA, ik ga iets meer richting de BlueGT en de R-Lineen jij de GTI
Of jij maakt een kopie van mijne
HAHA, ik ga iets meer richting de BlueGT en de R-Lineen jij de GTI
Is er een verschil tussen de uitlaat van Tijmi en de jouwe HJV? Ik heb daar echt geen verstand van en vind ze er allebei hetzelfde uitzien, mooi hoor. Ik ga ook hetzelfde als jullie doen met minn schterkant als mijn pech ooit ophoudt.
Bij mij zijn ze inderdaad allebei werkend, de sierstuk is middels een verbindings (S-bocht) rechtstreeks op de uitlaatpot gelast. Dit alles voor €80,-.Hahaha. Na regen komt zonneschijn toch.
Zijn volgens mij hetzelfde qua look en allebei 2 sierstukken erop, met als enige verschil dat Henk-jan ze allebei werkend heeft en er bij mij 1 dummy is
iemand die met een zachte G praat kan in mijn ogen nooit bot overkomen ookal scheldt hij mij uit HAHA!!
Die zit muur- en muurvast, daar kijkt Nik zelf ook naar. Hij laat de auto op de brug ook helemaal zakken om te kijken of de uitlaat recht zit, voordat hij hem definitief vast last. Hij is echt een topper!Trouwens HJV. Die uitlaat die jij eronder hebt gezet. Zit ie goed vast?
Je kent het wel, je rijdt achter een of ander gepimpte auto die een dikke neppe uitlaat eronder heeft en je ziet dat die uitlaat beweegt. Ik vind dat echt spuuglelijk, zo'n bewegende uitlaat.
Ik wil namelijk ook dezelfde zoals jij, maar alleen als jij goede ervaringen hebt.
Afgelopen vrijdag is de Polo een dagje bij Pouw in Zwolle geweest.
Daar hebben ze de EGR-klep, koeling en partikelfilter vervangen. Eind van de dag kreeg ik de rekening mee waar alle werkzaamheden en onderdelen op staan, totale kosten €975,- incl BTW. Het totale bedrag voor mij is €0,-. (alleen een doos gebak en €20,- benzine voor de leen Up!)
Nu snel de Greenfilter reinigen en samen met de Venturabox weer monteren, wat rijdt dat toch anders!
Inmiddels heb ik mijn GTI interieur gereinigd en compleet gemaakt. Nu nog tijd vinden om hem te monteren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.