Mooie kleur; nu niet verkrijgbaar zag ik. Had zelf geen witte gekozen maar een rode. Al is dat ook weer erg rood.
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel twee zussen, beiden bezet en één er van zou ik niet aanbevelen
Vrijdagmiddag mag ik hem al ophalen. Verkoper keek ook even wanneer een nieuwe geleverd zou kunnen worden: week 50!
Als je in D zet, kan je knuppeltje naar rechts.. dan bepaal je zelf wanneer deze schakelt.. door of flippers te gebruiken aan het stuur of knuppeltje tikje naar boven of naar beneden te drukken.en met de flippers. Die laatste zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik; heeft ook weinig zin, want de DSG schakelt op gegeven moment door, of je dat wil of niet.
de OK toets kun je mee opnemen en ophangen, of gewoon op je touch screenBij mijn vorige auto zat op de rechterkant van het stuur een telefoonknopje. Dat zie ik nu niet, dus ik vraag me af waar ik op moet drukken als ik word gebeld.
O ja, hij rijdt fantastisch
O, ik dacht dat hij dan wel op gegeven moment bij bepaald toerental doorschakeltAls je in D zet, kan je knuppeltje naar rechts.. dan bepaal je zelf wanneer deze schakelt.. door of flippers te gebruiken aan het stuur of knuppeltje tikje naar boven of naar beneden te drukken.
Dan zal het niet automatisch schakelen
als de pook opzij staat schakelt hij niet door, ja pas als je hem doortrekt tot zijn maximale rpm 6000+ zal hij doorschakelen, in de toerenbegrenzer rondrijden is ook niet wat. maar je kan dit eventueel uit laten zetten bij de tunerO, ik dacht dat hij dan wel op gegeven moment bij bepaald toerental doorschakelt
Volgens mij wel hoor, ligt er misschien aan hoeveel koeling je motor wil hebben nadat je stil staat. of dat je je airco aan hebt enz enz is van meerdere dingen afhankelijkNee, zo erg stoort het me niet. Wacht wel tot evt tuning. In sportstand werkt het sowieso niet, heb ik de indruk?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.