IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Amai das idd een knalprijs Stick Out Tongue er zal wel borduurschade zijn neem ik aan maja.. hopelijk ni te erg eh.. kunt ge int begin gwn zo rondbollen en als ge terug wa geld hebt late maken...

En logisch dak ze ni vond Stick Out Tongue was bij velgen aant zoeken, en zijne titel is ook ni echt specifiek haha Big Grin
 
Toch change off plans hier. Geen exors voor mij, er is iets anders tussen gekomen. Mijn vriendin en ik waren al een tijdje aan het bespreken om samen ergens een app te huren en vandaag beslist dat we dit ook zullen doen.

Dus ga geen geld 'weggooien', dus de bbs'jes blijven nog. :)

Had ook al een composetje besteld etc, dat wordt nu ook effe op de lange baan geschoven, enkel ga ik toch eens de deuren dempen met bitumen maten. Dus voorlopig geen update's meer aan de Polo.
 
Begrijpelijk, op jezelf gaan is al een hele stap en samen gaan met je vriendin voegt daar nog wat extra's aan toe ;)
Ik wens je veel succes toe met alles en ik blijf wel foto's kijken in de tussentijd dat er geen updates gedaan worden:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha eenmaal een liefhebber, altijd een liefhebber :mrgreen:
En alles op zn tijd is een goede strategie, alleen is t soms erg lastig dingen uit te stellen:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
@ Bart:
Goh, daar zijn we nog niet uit. Zaventem vind ik persoonlijk een klote hok, zelf zou ik in Hoeilaart/Overijse willen gaan wonen. Alles ligt daar centraal in de buurt, Leuven: half uurtje, Brussel zelfde; antwerpen 40min, veel groen daar (Zoniënwoud), goeie wegen (niet onbelangrijk voor mij Big Grin), mijn vriendin daar nu ook woont en makkelijk met het openbaar vervoer naar school kan+ dat ik daar ook mijn secundair gedaan heb en daar iedereen kan. Maar met het oog op mijn studies volgend jaar 1dikke hel. :evil:

Van Hoeilaart de RO op -> file tot waar ik moet zijn. Ik ga vanaf volgend jaar automechanika doen bij Syntra, en die zitten nu in Asse, dus niet zo'n intressante weg

Achja het is nog niet voor volgende week, dat zijn dingen voor komende maanden. Big Grin Eerst wil ik nog een composetje steken, dan kan ik verder voor een tijdje. :grin:

@ Dio thx, tis idd prioriteiten stellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!