Vandaag leren 'surfen' met de Polo! Vanmorgen een hele grote onweersbui en paar straten verder stond het water heel hoog! Stond politie het verkeer te regelen ik MOEST doorrijden. Ik zei nog zo tegen hem, daar raak ik nooit door!!!!
Toch moeten doorrijden en ja hoor.. Ik stond vast!!! Politie agent dan maar weggelopen, passeert daar nog net een vrachtwagen naast mij en ik word gewoon door de stroming 3m meegesleurd, de wielen raakte de grond niet meer.
Daarna (gelukkig) een vriendelijke man met een Bentley

mrgreen

mij er komen uittrekken. Nadien moeten blijven staan, er zat water tussen de koppeling en de koppeling pakte dus niet meer.
Eenmaal de koppeling terug normaal functioneerde weer wat gas moeten geven, ik moest mijn eindwerk gaan voorstellen aan de jury.
Eerste maal dat ik heb zitten vloeken dat mijn Polo'ke verlaagd is.
Ook vorig weekend mij eens bezig gehouden met bumpstops te steken, aangezien de plaatser deze niet had gestoken bij de plaatsing van de schroefset en veel € vroeg om die erop te steken heb ik het zelf maar gedaan. Eindelijk geen geklop meer van de cardan!!
Nu misschien vooraan nog 1cm'tje laten zaken. Optisch lijkt de polo op z'n poep te hangen maar vooraan is het van grond tot kas 1cm minder als achteraan. Lijkt op z'n gat te hangen doordat de achterste velgen wat meer naar 'voor' staan.