IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Aaah op die fiets Stick Out Tongue

Ik heb ergens ver weg nog wel een schakelaar liggen met het symbool van een polo met openstaande achterklep. Die gebruik ik toch niet ;)
 
Zo ik lees nu je plannen pas, zit er bij mij ook aan te komen om te gaan samenhokken dus ik ga ook geen updates meer kopen tenzij het echt nodig is(kapotte spullen), ook sparen om samen te kunnen wonen :) U polo is toch ook al af nu dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit eh!
 
@ Excess007: Thx! Ondertussen de schakelaar van Bas overgekocht. Als die binnen is die installeren ipv de wipschakelaar die ik nu heb steken.

@Webctor: Thx, al zijn er toch een paar dingen die ik nog graag zou willen laten doen, achterbumper + voorbumper+ motorkap laten herspuiten.


Ondertussen ook gevonden wat het probleem was met de Yatour interface. Ik denk dat ie aangesloten was op een slechte masse. Soms maakte die deftig contact en dan door in een put oid te rijden dat die geen deftig contact meer gaf. Ik denk dat het toevallig moet zijn dat ie na +- 15min juist werkte altijd.

Nu werkt ie altijd dus perfect. Stick Out Tongue
 
Als gij een goed en goedkoop adres vind om te laten her spuiten laat maar iets weten, die carrossier die mijn sideskirts heeft geplaatst vroeg 1000 euro voor enkel voorbumper en voorvleugels... da vind ik er wa over Stick Out Tongue ma wil wel van die steenslag vanaf...
 
Vandaag weer een pakje vanuit NL voor de deur.

Zat vol met poets spullen. :mrgreen:

Nog wat APC, EXP sealant en een pure carnauba wax, QD+, een nieuwe washmitt, Iron X (met de verbeterde geur ma gvd dat stinkt nog een uur in de wind. :-o), autobrite magifoam en gratis kreeg ik er een Monello Peluche Bianco bij en een oranje stressbal.

Vooral dat laatste kan ik momenteel gebruiken met de komende examens. :cry:


Btw iemand met wat verstand van relais hier? Ik heb de schakelaar van Bas overgenomen om daar de US lights op aan te sluiten, maar het probleem is dat de us lights enkel branden zolang ik manueel de schakelaar ingeduwd moet houden. Bas zei me dat ik een memory relais moest ertussen steken.
Ondertussen al paar keer heel de site van Conrad uitgepluist maar vind niet wat ik zoek (wrs zoek ik verkeerd :oops:)

Relais 40 A/12V + houder in de Conrad online shop | 841315

Zou deze de juiste zijn? Voor ik de verkeerde bestel. :mrgreen:
 
Ik weet zelf niet wat ik moet hebben. :oops: Er werd me gezegd dat ik een memory relais nodig heb zodat de schakelaar onthoud op welke stand ie staat.
Nu blijven de US lights anders enkel branden zolang ik de schakelaar ingedrukt hou, en vanaf ik die los gaat het uit. Natuurlijk wil ik dus dat ze blijven branden als ik ze indruk (en los laat) en uitgaan als ik ze daarna nog eens indruk (en los laat).
 
Vandaag leren 'surfen' met de Polo! Vanmorgen een hele grote onweersbui en paar straten verder stond het water heel hoog! Stond politie het verkeer te regelen ik MOEST doorrijden. Ik zei nog zo tegen hem, daar raak ik nooit door!!!!

Toch moeten doorrijden en ja hoor.. Ik stond vast!!! Politie agent dan maar weggelopen, passeert daar nog net een vrachtwagen naast mij en ik word gewoon door de stroming 3m meegesleurd, de wielen raakte de grond niet meer.

Daarna (gelukkig) een vriendelijke man met een Bentley :)mrgreen:) mij er komen uittrekken. Nadien moeten blijven staan, er zat water tussen de koppeling en de koppeling pakte dus niet meer.

Eenmaal de koppeling terug normaal functioneerde weer wat gas moeten geven, ik moest mijn eindwerk gaan voorstellen aan de jury.

Eerste maal dat ik heb zitten vloeken dat mijn Polo'ke verlaagd is.

Ook vorig weekend mij eens bezig gehouden met bumpstops te steken, aangezien de plaatser deze niet had gestoken bij de plaatsing van de schroefset en veel € vroeg om die erop te steken heb ik het zelf maar gedaan. Eindelijk geen geklop meer van de cardan!!

Nu misschien vooraan nog 1cm'tje laten zaken. Optisch lijkt de polo op z'n poep te hangen maar vooraan is het van grond tot kas 1cm minder als achteraan. Lijkt op z'n gat te hangen doordat de achterste velgen wat meer naar 'voor' staan.
 
Idd! Ik heb echt nog zitten zoeken achter die ****zak! Zelfs door dat water is heel mijn voorste nummerplaat gewoon krom getrokken!
Het water stond daar minsten 30cm hoog! Toen ik uitstapte zag ik dat het water tot aan m'n stootstrips moet gestaan hebben, daar stond een aftekening.

Ik heb echt geluk gehad, als er ergens water was binnen geraakt op de verkeerde plaatst! Mijn moeder zegt ook van best klacht in te dienen, maar dat zal ook weinig uitmaken natuurlijk.

Achter mij reed er een Tesla Roadster (electrische sportbak) die moest ook doorrijden van die politieagent, die is wel slimmer geweest dan mij en heeft gewoon meteen rechtsomkeer gedaan.
 
Ik zou daar ook nooit van mijn leven door gereden hebben hoor, kan me niet schelen wat politie daarover zegt. Als ge verlaagd zijt krijgt ge heel snel water op de verkeerde plaats, en dat zijn grote kosten. Waar was het ergens mss?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!