IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

kijk mooi om te horen dat alles gelukt is. Ik had het namelijk bij de 9n3 ook op die manier gedaan.
Maar even een opmerking waarom niet aan de binnenkant van die dop bovenaan een sneetje gemaakt en de kabel erdoor om lekkage te voorkomen.
Hoop dat je met de winter nu geen problemen krijgt omdat het rubber niet volledig afsluit.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Netjes gedaan! weer wat foto's voor de handleiding voor andere forum leden lijkt mij...
Btw nog niet gezien wat het eindresultaat is... of heb ik niet goed gekeken...?

RJPolo: Daar had ik later pas aan gedacht, maar ik heb na het nemen van de foto's nog een paar laagjes plastidip erover gespoten zodat het zeker goed afgesloten is.Dus voor vocht heb ik geen schrik Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Enkel op contact (dus DRL)
59850030.jpg



Met verlichting aan.
us2k.jpg



Nu valt me ook op dat mijn gewone lichten toch redelijk naar de witte kant zijn, maar de standlichtjes nog redelijk oranje schijnen.
Bestaan er standlichten die witter schijnen maar dan geen LED's. Zodat de kleuren iets beter overeen komen van standlicht/kruislicht.
 
Qua standlicht kun je misschien phillips bluevision gebruiken?;)
Of silvervision, maar ik weet zo even niet welke kleur de silvervision's schijnen.

Btw leuk gedaan met je us pinkers! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha ik ook niet, maar ik zag ze laatst toevallig voorbij komen in de maat w5w en dat lijkt me t standlicht;)
Heb zelf alleen ook silvervisions, maar dan voor mn pinkers, dus hoop voor jou dat de w5w silvervisions niet oranje zijn :oops:

En na even zoeken kan ik ze #=%¥$$>{}! Ook niet meer vinden :(
Heb nog wel even snel gezocht op ebay naar toch een led oplossing en misschien dat dit toch iets voor jou is?
Leds zijn in de kleur warm wit ipv xenon wit ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha ik ook niet, maar ik zag ze laatst toevallig voorbij komen in de maat w5w en dat lijkt me t standlicht;)
Heb zelf alleen ook silvervisions, maar dan voor mn pinkers, dus hoop voor jou dat de w5w silvervisions niet oranje zijn :oops:

En na even zoeken kan ik ze #=%¥$$>{}! Ook niet meer vinden :(
Heb nog wel even snel gezocht op ebay naar toch een led oplossing en misschien dat dit toch iets voor jou is?
Leds zijn in de kleur warm wit ipv xenon wit ;)


Hmm thx voor te zoeken, ik denk idd dat het toch led zal moeten worden percies. Op internet vond ik een foto van die silvervision maar die schenen oranje. Ik denk dat silvervision inhoud dat het lampje zelf er zilver uitziet zodat als het lampje niet brand er geen oranje schijn is, maar als ze wel brand ze oranje brand. Als je aan mijn uitleg aan uit kunt. :lol:
 
Voor zover ik weet, is Philips Silvervision enkel voor knipperlichten. Als je geen LED's wilt, zou ik idd voor Philips Bluevision gaan. Heb ik zelf ook, en is duidelijk witter dan normale stadslichtjes.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Van het weekend die Bluevisions gestoken, en het is idd beter zo Big Grin!

Btw ook nog een vraagje aan de Yatour owners. Hebbben jullie ook het probleem dat de eerste 15min van de dag de radio de yatour interface niet herkend?

Ik heb elke keer als ik de eerste keer van de dag naar de radio wil luisteren en dan op CD duw om naar de USB te gaan dat ofwel iet zegt: NO CD CHARGER, ofwel gaat het 1 of 2 min, happert ie en verndart 50x van liedje en dan springt die naar NO CD CHANGER. En na +- 15 min werkt alles perfect voor de rest van de dag.
 
Ben ze een beetje beu gezien de LM's! :oops: Maar het kan zijn dat ze gewoon langs de kant liggen om af en toe toch eens te wisselen.
Voorlopig zeg ik enkel: oem vw 17''.

Heb toen ik de polo kocht 2jaar terug echt zot gezocht achter deze velgen, bij de dealer niet meer te krijgen en 2dehands waren ze ook amper te vinden, tenzij tegen prijzen die belachelijk hoog waren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!