Afgelopen vrijdag ook mijn midden demper laten vervangen voor een rechte pijp, ik ben tevreden met het resultaat. Zeker als je geen OPF hebt, dan creëer je een mooie sound. Ik heb dit gedaan bij Crooke Tuning in Bunschoten, was binnen 20 minuten klaar.
Denk dat gewoon je filter vervangen door eentje van Pipercross of K&N al meer effect dan dat heeft
Inlegfilter: minimaal. Open filter: JaMaakt dit qua geluid een opvallend groot verschil?
Inlegfilter: minimaal. Open filter: Ja
Hey robster ik las dat je u middendemper hebt weggehaald. Is u polo met een opf ? En bij het opschakelen hoor je de plofjes wat meer ? Ben hard aan het twijfelen om het te doenIk heb m'n midden demper eruit gehaald. Qua hoeveelheid geluid vind ik het top, net wat meer aanwezig.
Als je niet teveel uit wilt geven is de demper verwijderen de beste optie. En geen problemen met de apk.
Singer hoor je wat plofjes bij het opschakelen met de geluid open en stationair wat brutter?Ik heb alleen een kleppen uitlaat met nog de OPF en standaard downpipe. Met de klep open is het vanaf de OPF helemaal open. Het is tamelijk beschaaft. Andere downpipe en geen OPF doet het geluid veel goeds.
Je hoort wel meer de DSG farts, maar het zal nooit zo worden als een exemplaar zonder OPF denk ik. In de eerste versnelling hoor je meer gepruttel als je gas los laat en stationair is hij ook luider als de klep open is. Maar dat verschil valt op zich wel mee. Als de motor koud is, is het wel een groot verschil met klep open/dichtSinger hoor je wat plofjes bij het opschakelen met de geluid open en stationair wat brutter?
Lijkt me wel interessant ben niet zo voor het extreme. Voor de midden demper heb je deze moeten uitslijpe ? Kan deze gemakkelijk weer terug in ? En heb je drone als de klep open staat op autosnelweg aan een constante snelheid?Je hoort wel meer de DSG farts, maar het zal nooit zo worden als een exemplaar zonder OPF denk ik. In de eerste versnelling hoor je meer gepruttel als je gas los laat en stationair is hij ook luider als de klep open is. Maar dat verschil valt op zich wel mee. Als de motor koud is, is het wel een groot verschil met klep open/dicht
Ik heb de midden en eind demper er uit laten halen, geen idee of je het origineel weer makkelijk kan terug plaatsen. Ik heb twee linker handen Heb wel de originele uitlaat bewaard, maar die ga ik er waarschijnlijk toch nooit meer onder plaatsen.Lijkt me wel interessant ben niet zo voor het extreme. Voor de midden demper heb je deze moeten uitslijpe ? Kan deze gemakkelijk weer terug in ? En heb je drone als de klep open staat op autosnelweg aan een constante snelheid?
Nice ! Zou je eens een vid kunnen maken en sturen naar me hoe die stationair klinkt en bij het opschakelen zou top zijn !Ik heb de midden en eind demper er uit laten halen, geen idee of je het origineel weer makkelijk kan terug plaatsen. Ik heb twee linker handen Heb wel de originele uitlaat bewaard, maar die ga ik er waarschijnlijk toch nooit meer onder plaatsen.
Ik heb geen last van gedreun v/d uitlaat op de snelweg. Het heeft wel een kilomeetertje of 6000 geduurd voordat hij echt lekkerder ging klinken en niet alleen luider.
Ik heb al een tijdje zitten dubben over het geluid. Het mag nog wel wat sportiever, maar ik vind wat ik heb beluisterd van middendemper delete en non resonated catback, way too loud. Toen kwam ik ergens hier de ervaring van @Bryan tegen en dat was eigenlijk precies het geluid dat ik zocht. Een Milltek resonated catback. Nu vind ik tot nog toe alleen bedrijven die zoiets plaatsen op nogal grote afstand van mijn woonplaats (in ZO Friesland). Zijn er wellicht onder jullie die mogelijkheden meer bij mij in de buurt kennen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.