wacht maar als je veel km's heb gemaakt en hij goed warm is tot de dag van vandaag verbaas ik me soms wat voor geluid er uit komt in SVandaag een flink stuk gereden en ben wel dik tevreden. Geen geschokte reactie bij mijn wederhelft. Bij cruisen hoor je er niet veel van, maskeert wel de soundaktor gelukkig. Je hoort hem bij optrekken en afremmen. Vooral uit laten lopen in S is lekker, mooie knallen en plofjes (met dank aan het ontbreken van een OPF)
Heb je ook al zonder OPF hoor hahahahaHaal de cat en de opf eruit dan heb je pas herrie en dikke dsg farts
Klinkt heul dik!Filmpje en foto van de uitlaat.
Over twee weken krijg ik een volledig Milltek traject onder de auto, dus met bypass OPF en downpipe (+non-res catback), ik ben benieuwd wat dit doet. Ik heb dan een week later een afspraak bij JD om te tunen.
vandaar hij naar JD gaat, die schrijven hem wegWat houdt dat in, de OPF bypass?
Of gaat JD hem wegschrijven?
Volgens mij kan die niet zomaar zonder OPF namelijk, dan komen de foutmeldingen.
Ik heb geen opf filter@Bryan heeft het op zijn OPF. Maar dat is wel een resonated versie
o, sorry @Bryan , nu weet ik het weer; het was geen OPF, geen resonatedIk heb geen opf filter
Vorige week was het dan zo ver. De montage van de Milltek downpipe, sportcat en non resonated catback. Als je ziet hoe de originele OPF lijn uitlaat eruit ziet, dan snap je waarom alles zo weggefilterd wordt. De OEM uitlaat is zodanig voorzien van bochten en filters dat hij daarom zo stil is.
Het uitlaat geluid van de Milltek is super. Eindelijk plofjes te horen bij accelereren en ook hier weer plofjes en geratel bij gas los. Deze week richting JD om te tunen.
Mocht er nu een fout melding zijn, word die er met tunen toch wel uitgeschrevenHeb je nu foutmeldingen?
Of dat niet?
Vind het nog een beetje onduidelijk af en toe
Las namelijk ook dat iemand in de UK een bypass had gedaan en die reed zonder enige problemen..
Mocht er nu een fout melding zijn, word die er met tunen toch wel uitgeschreven
aha zo.. naja mijn ervaring leert dat je met zulke dingen geluk moet hebben. de ene merkt een bypass wel de andere niet. is vaak geen pijl op te trekken.Ja, maar als die er bijvoorbeeld een week mee rijdt zonder foutmeldingen dan wil ik zon bypass nog wel eens proberen
Vandaar mijn nieuwsgierigheid..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.