Ja, die XT motorsport heb ik gebeld. Hij vraagt 50 Euro.
Seat van der velden vraagt 40 Euro.
En nog 1 uit die lijst heb ik gebeld, en die vraagt ook 50 Euro.
De rest is ver van huis.
Xt en van der velden niet Bosino
Succes met de zoektocht Blackpolobm!
Hoop dat je het snel gedaan krijgt
Ik weet wel waarom bedrijven dit niet of tegen 50 Euro willen doen.
Bedrijven die zeggen dat ze het niet kunnen of niet durven zijn bedrijven die weten dat dit maar iets kleins is waar geen geld aan is te verdienen.
De bedrijven die dit wel willen doen vragen veel geld omdat ze geld willen verdienen.
Ik vind 25 Euro meer dan zat.
Ze staan er gewoon tussen hoor , op de website van JD.
Die kap zit gekliktIk heb de handleiding gevonden
http://www.skodaforum.eu/files/go/1.../handleiding-jd-engineering-12-tdi-tuning-ecu
Maar snap er de ballen niet van joh. Weet niet eens hoe je die plastic ding van je motorkap afhaalt, laat staan stekkers op de juiste plaats zetten. Haha.
Haha, voor jullie klinkt het easy, voor mij is dit iets waar ik niet aan ga zitten. Ik kan heel goed slopen namelijk.
Wat kost zo'n JD module dan, dit is dan ook zo'n powerbox idee ?
Wat kost zo'n JD module dan, dit is dan ook zo'n powerbox idee ?
Als die JD module nou ook eens beschikbaar is voor de CGGB (1.4 16V)
Gewoon niet melden aan de dealer en op het moment je naar de dealer moet als je stukken hebt de box ertussen uit halenIk heb eigenlik een vraag over deze powerbox betreft de lange termijn. Hoe rijd het na een wat langere tijd , ik zie de eerste posts geloof ik van 2011 , en ik ben benieuwd hoe het na bijvoorbeeld 1 of 2 jaar gaat , dit ivm misschien slijtage aan de koppeling en zo. En hoe zit het met de fabrieks garantie , ik heb bijvoorbeeld nog garantie tot de auto 3 jaar is of 100.000 km gedraaaid heeft, heeft iemand daar wel eens mee te maken gehad , bijvoorbeeld dat er iets stuk ging , en dat er naar de tuning boox verwezen werd waardoor reparatie niet binnen de garantie viel? graag jullie reacties. gr Marcel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.