Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verkoper moest het ook bij de invoerder navragen om een exacte status te krijgen.Zojuist nog even om een update gevraagd. Mijn dealer zou nog niks gehoord hebben over productiestatus en gaat er achteraan. Zou blijkbaar nog steeds op 27 april staan (+6 wkn).
Verkoper moest het ook bij de invoerder navragen om een exacte status te krijgen.
Hallo allemaal,
Ik heb ook een nieuwe Polo besteld en wacht al poosje tot me nieuwe polo aan komt bij de dealer.
Ik zie dat er veel mensen wachten wanneer hun polo binnen is.
Ik heb mijne besteld op 9-2-2020. Is gemaakt op 29-4-2020. Heb op 22-7-2020 van de dealer dat nog wel een paar weken kan duren voordat hij pas bij hun binnen komt verwacht dat het ongeveer de 3e week in juli binnen komt maar dat is geen bevesting van Pon in Leusden waar hij die info heeft gevraagt.
Dus het is in deze tijd met Corona duurt het geen 6 weken met de boot tot dealer maar eerder 3 maand met de boot tot dealer.
Als ik hoor wanneer mijn polo binnen zal ik het jullie mee delen.
Bert
Hopen dat die maar snel mag binnen komen dan.
Maar wel vreemd, mijne is eind januari besteld en heb 3 weken geleden gebeld. was nog niet geproduceerd en verwachte levertijd in de week van 10 tot 14 augustus.
Had ik nog niet bij stilgestaan maar is inderdaad een logische verklaring.De levertijd is zeer afhankelijk van de gekozen opties, dit verklaart de verschillen in levertijden. Heb hier nog een overzicht van liggen welke combinaties de langste levertermijn hebben, zal even zoeken of ik die terug kan vinden.
Ik heb uiteindelijk zeker 8 maanden gewacht.
De levertijd is zeer afhankelijk van de gekozen opties, dit verklaart de verschillen in levertijden. Heb hier nog een overzicht van liggen welke combinaties de langste levertermijn hebben, zal even zoeken of ik die terug kan vinden.
Ik heb uiteindelijk zeker 8 maanden gewacht.
Nog even een mailtje gestuurd of ik namelijk ook ergens online zelf kan bekijken zo vaak ik wil hoe het staat met de levering/productie omdat ik heb gezien dat andere dat ook kunnen zien in een of ander portaal en ik dan de dealer niet lastig hoef te vallen
maar enige reactie was : Week 34 is de verwachte leverweek van uw nieuwe VW Polo.
Dus helaas weeeeer een week naar achter 24 aug-28 aug.
Geweldige configuratie man! Bijna 1 op 1 gelijk aan die van mij, alleen de kleur is niet gelijkVolkswagen Polo Highline 1.0 70/95 ok TSI Hatchback automaat 7 versn.
*Reef Bleu
*XDS sperrdifferentieel
*Panoramaschuif-kanteldak
*Keyless Access
*Zuiruiten getint glas
*Spiegelpakket
* Proactieve inzittendebescherming
* Parkeerassitent
*Digitale instrumentenpaneel
*High-end geluidsysteem
* Telefoon draadloos oplaadbaar
*Achteruitcamera
* Velgen Bonneville bi color 17 inch
* Licht&zichtpakket
*Executive pakket
*R-line ex-intrieur pakket
*Winterpakket
*Waxoyl behandeling
Het word het wachten wel waard maar duurt wel lang.
Geweldige configuratie man! Bijna 1 op 1 gelijk aan die van mij, alleen de kleur is niet gelijk. Dit is ZEKER het wachten waard!
Is die van jou ook nog op de boot? Die van mij is in januari besteld en zou in de week van 13 juli komen, echter heeft de dealer vorige week laten weten dat deze “recentelijk” op de boot is gegaan.Ik ga de Polo 13 juli ophalen eindelijk
Goed nieuws voor jou.Ik ga de Polo 13 juli ophalen eindelijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.