Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ben al op onderhoud gegaan met mijne, ma net hoog genoeg dat ie eventueel op een brug kan, en ze hebben niks gezegd![]()
Ja dit was ook mijn plan, ik dacht er ook aan als ze bezwaar hadden tegen een KW schroefset dan kan ik zeggend dat ik neit tevreden ben over de huidige schokdempersAls je schokbrekers lek zijn zou ik die eerst laten vervangen onder garantie alvorens je er wat anders onder gaat leggen.![]()
Nee ? had bij mijn vorige polo ook last van waren de voorste schokdempers lek maar dit was pas na 70.000kmHeb nog mensen gehoord met lekke dempers op zo'n korte tijd :s zou toch niet mogen na 8maand (tenzij je al 200000km gereden hebt in 8maand.
Ja dat is inderdaad een goed idee al merk je t neit gauw dat ze lek zijn alleen met ramen open als je langs een muur of geparkeerde auto's rijdt ( zo een bureastoel geluid als je versteld)ja zou ze dan ook eerst laten vervangen onder garantie, en daarna andere steken dan kun je je auto nog steeds volledig origneel eventueel door verkopen![]()
Ik ben wel van plan om het originele sportonderstel te houden ivm verkoop mocht het er ooit komen.Ja idd, je kan nog altijd de origine.e ophanging appart verkopen op.
Heb ik nog niet ! ik neem aan dat t schuren is en dan mega veel primer en weer schuren om t een beetje glad te krijgen en daarna spuitenZiet er zeker dik uit!! Kun jij mij uitleggen hoe je je diffuser hoogglans zwart heb gemaakt?
Heb ik nog niet ! ik neem aan dat t schuren is en dan mega veel primer en weer schuren om t een beetje glad te krijgen en daarna spuitenZiet er zeker dik uit!! Kun jij mij uitleggen hoe je je diffuser hoogglans zwart heb gemaakt?
Wat raad je aan voor banden ? moet wel beetje in hetzelfde segment zitten en dezelfde maat ? Hankook ofzo ?idd, maar met grotere velgen valt dit goed mee,
ook zou ik persoonlijk niet voor nankangs gaan als je van grip houdt.
ze hebben specialere maten, maar qua grip laten ze te wensen over, voor de rest dikke polo en mooie plannen!
hankook, falken(zeer tevreden van, moet geen andere meer hebben),Heb ik nog niet ! ik neem aan dat t schuren is en dan mega veel primer en weer schuren om t een beetje glad te krijgen en daarna spuiten
Wat raad je aan voor banden ? moet wel beetje in hetzelfde segment zitten en dezelfde maat ? Hankook ofzo ?
hankook, falken(zeer tevreden van, moet geen andere meer hebben),
uniroyal rainsport als het je om profieltype gaat, maar ik zou voor falken gaan, ietsje duurder dan nankang, maar ga je veel beter mee af zijn.
vredestein kan je ook kiezen, maar die falkens hebben een pak meer grip,
de achterdiffuser heb ik ook in hoogglans zwart, ziet er proper uit, idd goed opschuren. heb het bij mij in de carosserie laten doen, omdat er nog wat moest aangepast worden. je kan die gewoon van je bumper afklikken.
mvg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.