Polo 6C 1.2tsi eigenaren opgelet

Ik heb hetzelfde probleem met m'n Polo VI. Bouwjaar 2017/2018. Zijn er meer mensen die hier last van hebben uit die (nieuwe) partij? Ik lees namelijk enkel over de 6R en 6C. Bij mij begaf ie het bij 139.000km
Ik hb de vraag neergelegd bij VW. Waarom eerdere modellen wel onder de terugroepactie vallen en latere niet (ondanks dat latere modellen dus ook een ouder type versteller hebben). Ik wacht nog op het mailtje.

Hoe heeft die van jou ht begeven dan? Als ie het begeeft loopt je hele motor in de soep toch?

Volkswagen  Polo 6c 2017 
Ik hb de vraag neergelegd bij VW. Waarom eerdere modellen wel onder de terugroepactie vallen en latere niet (ondanks dat latere modellen dus ook een ouder type versteller hebben). Ik wacht nog op het mailtje.

Hoe heeft die van jou ht begeven dan? Als ie het begeeft loopt je hele motor in de soep toch?
Thanks voor de info . Het exacte weet ik niet, daar mijn garage mij niet de binnenkant van de nokkenasversteller heeft en wil laten zien. Wel weet ik dat de bouten van de nokkenasversteller los zijn geraakt en hierdoor dus alle olie is weggelopen waardoor ook de band vervangen moet worden. Volgens mijn garage hebben zij dit nog nooit eerder meegemaakt (officiele VW garage). Ondertussen lees ik op het internet / Facebook dat zelfs een VW T-ROC uit bouwjaar 2019 hetzelfde probleem heeft. Zie bijlage. De reacties op die post geeft wederom weer dat dit een bekend probleem is, wat blijkbaar dus niet beperkt is tot de terugroepactie van 2013 t/m 2017.

Bijlagen

• Screenshot_20250206_111223_Facebook.jpg
    Screenshot_20250206_111223_Facebook.jpg
    556.6 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!