iichel
Exclusive lid
das een 1.0 TSI?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt idd, excuses. Met motorcode CHZL. Bouwjaar juni 2017, afleverdatum maart 2018.das een 1.0 TSI?
Ik hb de vraag neergelegd bij VW. Waarom eerdere modellen wel onder de terugroepactie vallen en latere niet (ondanks dat latere modellen dus ook een ouder type versteller hebben). Ik wacht nog op het mailtje.Ik heb hetzelfde probleem met m'n Polo VI. Bouwjaar 2017/2018. Zijn er meer mensen die hier last van hebben uit die (nieuwe) partij? Ik lees namelijk enkel over de 6R en 6C. Bij mij begaf ie het bij 139.000km
Thanks voor de info . Het exacte weet ik niet, daar mijn garage mij niet de binnenkant van de nokkenasversteller heeft en wil laten zien. Wel weet ik dat de bouten van de nokkenasversteller los zijn geraakt en hierdoor dus alle olie is weggelopen waardoor ook de band vervangen moet worden. Volgens mijn garage hebben zij dit nog nooit eerder meegemaakt (officiele VW garage). Ondertussen lees ik op het internet / Facebook dat zelfs een VW T-ROC uit bouwjaar 2019 hetzelfde probleem heeft. Zie bijlage. De reacties op die post geeft wederom weer dat dit een bekend probleem is, wat blijkbaar dus niet beperkt is tot de terugroepactie van 2013 t/m 2017.Ik hb de vraag neergelegd bij VW. Waarom eerdere modellen wel onder de terugroepactie vallen en latere niet (ondanks dat latere modellen dus ook een ouder type versteller hebben). Ik wacht nog op het mailtje.
Hoe heeft die van jou ht begeven dan? Als ie het begeeft loopt je hele motor in de soep toch?
Ik ben een leek, maar dan zal die versteller niet compleet gebroken zijn, heb je geluk anders mocht er een compleet nieuwe motor in...Thanks voor de info . Het exacte weet ik niet, daar mijn garage mij niet de binnenkant van de nokkenasversteller heeft en wil laten zien. Wel weet ik dat de bouten van de nokkenasversteller los zijn geraakt en hierdoor dus alle olie is weggelopen waardoor ook de band vervangen moet worden. Volgens mijn garage hebben zij dit nog nooit eerder meegemaakt (officiele VW garage). Ondertussen lees ik op het internet / Facebook dat zelfs een VW T-ROC uit bouwjaar 2019 hetzelfde probleem heeft. Zie bijlage. De reacties op die post geeft wederom weer dat dit een bekend probleem is, wat blijkbaar dus niet beperkt is tot de terugroepactie van 2013 t/m 2017.
Ook bij mijn AW 1.0tsi zaten deze boutjes los.Thanks voor de info . Het exacte weet ik niet, daar mijn garage mij niet de binnenkant van de nokkenasversteller heeft en wil laten zien. Wel weet ik dat de bouten van de nokkenasversteller los zijn geraakt en hierdoor dus alle olie is weggelopen waardoor ook de band vervangen moet worden. Volgens mijn garage hebben zij dit nog nooit eerder meegemaakt (officiele VW garage). Ondertussen lees ik op het internet / Facebook dat zelfs een VW T-ROC uit bouwjaar 2019 hetzelfde probleem heeft. Zie bijlage. De reacties op die post geeft wederom weer dat dit een bekend probleem is, wat blijkbaar dus niet beperkt is tot de terugroepactie van 2013 t/m 2017.
Niet te geloven toch dit?Ook bij mijn AW 1.0tsi zaten deze boutjes los.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.