Walter-Golf7.5
Premium lid
Ziet er goed uit!
Volkswagen
Golf 7.5 Rline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ruitenvloeistof heb ik al en olie vind ik te duur.
Ruitenvloeistof heb ik al en olie vind ik te duur.
De remvloeistof ga ik nog wel halen[emoji16]
De olie vind ik ook duur haha heb hem nu voor 43,82 incl verzenden kunnen vinden op ali.. erg prijzig nog.
De ruitenvloeistof kan ik nog niet vinden.. helaas.
Hier heb ik de ruitenvloeistof gekocht.
https://www.awesomegti.com/shop-by-brand/awesome/black-washer-bottle-cap/
Laatst een blinde knop overgekocht. Had een lege plek aangezien mijn parrot weg is.
Vind het best een leuke toevoeging.
Ik heb deze een tijd terug overgenomen van een forumlid.Vet cool!! Waar kan ik die bestellen?? [emoji813]eyes:
Achterlichten bevallen erg goed.Ziet er goed uit! Koplampen vind ik erg geslaagd.
Hoe bevallen de achterlichten? Zit zelf ook te twijfelen over dit setje OF een 6C GTI set... zijn ze niet te fel bijv? Staan wel erg mooi
Eerste was inderdaad makkelijk. De rest is niet goed, zoals ik al zei, het bestaat uit meerdere delen, meer dan 4nou dat is een wrc diff, ik gok dat je andere aanwist een wrc spoiler is
of velgen
Jij mag niet meer meedoen[emoji39] maar inderdaad, als het goed is woensdag zwarte hemel en aanliggende delen ophalenzwarte hemel?
Jij mag niet meer meedoen[emoji39] maar inderdaad, als het goed is woensdag zwarte hemel en aanliggende delen ophalen
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.