Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die 12v ga ik nog een keer in de achterbak maken.Netjes, heb daar zelf een 12v aansluiting net als in de middenconsole
Niet heel vaak, maar voor die enkele keer is het toch lekker als hij aanwezig is.Yup ook over aan het twijfelen, maar daar gebruik ik het bijna nooit
Helaas niet.Is er toevallig een how to?
Thnx manHelaas niet.
Het is best simpel.
Gat maken in de bekerhouder, deze komt los met een klein schroefje T20 achter de houder.
Dan klik je de unit los en kan je een gat boren.
Kabels naar voren trekken, dit kan je langs je handrem doen.
De min aansluiten op grond, dus je frame.
De plus kan je aansluiten op je sigaretten plug of op een geschakelde 12v, ik heb fuse 42 gebruikt, deze is van de sigarettenaansteker.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Waar heb je de hoes vandaan?Begin deze week ook een nieuwe hoes op mijn stuur gezet.
Moet zeggen, ben erf tevreden.
Mfs leer stuur is nog wel een punt op het lijstje, maar voor nu is dit zeer fijn.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Deze is van ome ali, voelt best lekker aan zo, ondanks dat het fake leer is.Waar heb je de hoes vandaan?
Kun je mij pb'en met een link, en of het makkelijk te monteren was??Deze is van ome ali, voelt best lekker aan zo, ondanks dat het fake leer is.
Zal je ff pbtje sturenKun je mij pb'en met een link, en of het makkelijk te monteren was??
Frisdrankjes dan hèMooi gedaan, van de zomer daar lekker je koude drankjes kwijt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.