Skappa51
Bekend lid
Ja me to, vooral de hemel ben ik erg benieuwd naar.Lekker bezig
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat !
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja me to, vooral de hemel ben ik erg benieuwd naar.Lekker bezig
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat !
Die zijn makkelijker te vinden dan 5 deurs zonder pano. Ben al zeker een jaar bezig.Vind dat toch ook wel heel dik hoor.
Ik zoek ook geregeld op marktplaats voor een set met panorama uitsparing.
Nee, vond de prijs nogal aan de hoge kant. Heb nu voor 1/6de van de prijs een setje. Zal best kwaliteit verschil in zitten, maar voor dat geld koop ik liever een keer een nieuw setje.Komt dat LED setje toevallig ook uit Duitsland ? ( www.hypercolor.de)
Nee, gezeik krijg je niet als het goed geïnstalleerd is.mooie auto . Nog geen gezeik met oom agent met je led / xenon set ?.
Via marktplaats iemand gevonden die er 1 had.Waar heb je uit eindelijk dat zwarte interieur gevonden?
Geluk en toevallig kijken, story of my life hahaVia marktplaats iemand gevonden die er 1 had.
Was wel echt geluk dat ik toevallig aan kijken was.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Soms moet het gewoon meezitten.Geluk en toevallig kijken, story of my life haha
Ik twijfelde ook en dacht, fuck it bestel het gewoon.ik zag ze ook, maar betwijfel of het echt alcantara is![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.