Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat dat nou een feature zijn van de Bluemotion, het terugwinnen van energie tijdens het afremmen.tijdens het afremmen op de motor
...
denk dat vw toch we een probleempje heet met z'n polo bm. koppelingen..
Laat dat nou een feature zijn van de Bluemotion, het terugwinnen van energie tijdens het afremmen.
Vanmorgen de auto weg gebracht naar de garage, tjongejonge, wat rijdt dat ding kloten zeg, schakelen is bijna niet te doen. Ze hebben er naar gekeken maar wat het nou precies is konden ze nog niet zeggen maar waarschijnlijk de drukgroep.
Ik zou ter vervanging eerst een VW Up meekrijgen maar dat ging toch weer niet door, of ik er problemen mee had om een Golf 6 cabrio mee te nemen.......
Ze mogen m'n Polo wel houden.
Ik deed ook niet moeilijk.Dat is zeker geen straf met dit weer!!
Ik deed ook niet moeilijk.
Allemaal sneaky compensatie voor de rekening die je dalijk gaat krijgen.
Ben zeer benieuwd wat dat gaat doen, heb ook een BM.
Net al voor €370 schijven en remmen laten vervangen die niet op, maar zo krom als een hoepel waren...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.