Net al voor €370 schijven en remmen laten vervangen die niet op, maar zo krom als een hoepel waren...
Dat heb ik ook al voorelkaar gekregen, snap niet hoe dat kan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net al voor €370 schijven en remmen laten vervangen die niet op, maar zo krom als een hoepel waren...
Dat heb ik ook al voorelkaar gekregen, snap niet hoe dat kan....
Hmm, eind van de middag werd ik gebeld door de vw garage, ze hebben alles er onder weg gedraaid en nu blijkt er iets afgebroken te zijn en dat is in de versnellingsbak terrecht gekomen en nog iets met de drukgroep?. Wat er is afgebroken is mij (nog) niet duidelijk, hoe het heeft kunnen gebeuren weten ze ook niet, ze hadden dit nog nooit meegemaakt.
Al met al een behoorlijke schade, kosten rond de 1000 euro.
Gelukkig kwamen ze met een coulanceregeling, ik hoef maar 1/3 van het bedrag te betalen. Of ik hier mee akkoord ging, want dan konden ze de benodigde onderdelen gaan bestellen.
Ik had nog een andere regeling voorgesteld, dat ik m'n Polo zonder bijbetaling kon omruilen voor de Golf 6 cabrio, maar helaas............:lol:
De komende dagen nog maar even genieten dus met het dakkie open, en smeren, smeren met factor 30.
Kunnen ze die dingen niet onverwoestbaar maken? Alles gaat snel stuk tegenwoordig. Lijkt wel alsof men dat expres doet zodat er altijd geld uitgegeven moet worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.