Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Let op, de gewone RCD330 is niet geschikt voor de Polo 6c, dan kun je de "car instellingen" niet bedienen, voor de Polo 6c bestaat er een specifiek carplay toestel, hiermee is het wel mogelijk om de "car instellingen" te bedienen !!! Ik heb onlangs het toestel besteld, later volgt meer info w.b. mijn ervaringen met het carplay toestel in mijn Polo 6c.
@Hansbao Vraagje. Heb jij de onderstaande plug gebruikt voor deze radio of heb jij een canbus plug gebruikt?Het nieuwe toestel werkt perfect, Carplay + mirrorlink zonder problemen, daarnaast zijn de car setting volledig toegankelijk.
@Nick 0106 hi nick nee plug van de auto pat niet in de unit zie onderstaandIk dacht dat alles plug and play werkte voor een 6R ?
Nee geen tussenpluggen, gewoon de quadlock plug van de oude naar de nieuwe radio overzetten.@Hansbao Vraagje. Heb jij de onderstaande plug gebruikt voor deze radio of heb jij een canbus plug gebruikt?
ik heb namelijk dezefde radio met een iso naar quadlock plug. Alleen werkt mij bluetooth daar niet door.
Ik heb enkel de quadlock plug gebruikt, verder niets ertussen. Ik had in het verleden een RCD 330 Plus, ook hier enkel de quadlock toegepast.@Nick 0106 hi nick nee plug van de auto pat niet in de unit zie onderstaand
Hi ik had hiervoor een normale 1din radio in zitten vandaar. Dan moet ik de quadlockplug gaan bestellen. Want de quadlock van de kabelboom zelf past niet in de unit. Bij de radio heb ik een iso-quadlock kabel gekregenIk heb enkel de quadlock plug gebruikt, verder niets ertussen. Ik had in het verleden een RCD 330 Plus, ook hier enkel de quadlock toegepast.
@Nick 0106 hi nick nee plug van de auto pat niet in de unit zie onderstaand
@Nick 0106 nee dat is ongeveer dezelfde stekker als die vanuit mijn auto komt . De stekker die in mijn radio pas is iets anders. Zie bijlage. Heb gelijk ook mijn radio erbij gezet
Zo'n android radio lijkt mij ook wel wat.Ik laat bij mijne er ook andere in zetten. zoals hij hem omschreef is het een android radio
Denk deze.
Octa core navigatie draadloos | carplay en Android 12 geschikt voor Volkswagen Seat Skoda 7'' | 4GB ram
Volkswagen Seat Skoda octa core navigatie RNS pasvorm 7'' draadloos Car link | Android 12 DAB+. Uit voorraad leverbaar.www.audiovolt.nl
Zo'n android radio lijkt mij ook wel wat.
@Nick 0106 nee dat is ongeveer dezelfde stekker als die vanuit mijn auto komt . De stekker die in mijn radio pas is iets anders. Zie bijlage. Heb gelijk ook mijn radio erbij gezet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.