RCD upgrade

en die extra stekker zit bij de radio? Of is dat een los iets. Verder werkt wel alles naar behoren? (CarPlay, Bluetooth etc)
@Nick 0106 dat is een iso naar quadlock. Die heb ik er nu in zitten, maar hierdoor heb ik nu 2 tussenstekkers moeten aansluiten. Dus ik heb vandaag een nieuwe quadlock tussenstekker besteld en hoop dat dit mijn bluetooth probleem oplost.
Carplay werkt wel, bluetooth niet. De unit herkent het niet als ik de auto op contact heb staan waardoor mijn bluetooth niet wert en de unit niet automatisch opstart als ik de auto start.
Unit mist volgens mij het signaal van de bcm, Komt waarschijnlijk door de tussenkabels
Ik moet vast 2 weken wachten, maar ik houd je op de hoogte! Bedank!
 
Volkswagen  POLO 6R  1.4 
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Heeft iemand per ongeluk een schema van de aansluiting op de RCD330? Anders ga ik zelf wel even met een soldeerbout en een quadlock spelen;).

Er is ook een lid die de units verkoopt. Misschien heeft diegene er meer verstand van, ik kan hem eens berichten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Heeft iemand per ongeluk een schema van de aansluiting op de RCD330? Anders ga ik zelf wel even met een soldeerbout en een quadlock spelen;).

Er is ook een lid die de units verkoopt. Misschien heeft diegene er meer verstand van, ik kan hem eens berichten.
Jij bedoeld zeker Dov? Ik heb het al 2x aan hem gevraagd in de “DOV” Entertainment forum maar heb nog geen antwoord van hem gehad.
 
Volkswagen  POLO 6R  1.4 
Ik ben ook aan het prutsen om een RCD330 in mijn Polo uit 2016 te zetten, originele radio (6C0035885B) er uit gehaald maar stekker die uit mijn dash komt past niet 1-op-1 op de noname RCD330 (6RF035187E). Weet iemand toevallig welke tussenstuk ik nodig heb? ISO naar quadlock?

IMG_20200526_173403.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI - Edition R 
Of is het een kwestie van alle kabels uit deze stekker trekken en conform schema op de RCD330 op een passende stekker monteren?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI - Edition R 
Ah, thanks, dit ziet er inderdaad uit als iets dat mijn probleem kan verhelpen! Ga er morgen een halen, zal even update plaatsen.

Quadlock.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI - Edition R 
je hebt een andere unit nodig aangezien je een mqb auto hebt en de radio die je erin zet pq is. oftewel radio zal nooit op contact kunnen komen.. ik heb polo 6c units voor je evt als je interesse hebt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik ben ook aan het prutsen om een RCD330 in mijn Polo uit 2016 te zetten, originele radio (6C0035885B) er uit gehaald maar stekker die uit mijn dash komt past niet 1-op-1 op de noname RCD330 (6RF035187E). Weet iemand toevallig welke tussenstuk ik nodig heb? ISO naar quadlock?

IMG_20200526_173403.jpg

het is inderdaad niet mogelijk dit systeem in een Polo 6C te zetten. Daar is een andere RCD330 voor.
@dov kan je hier prima mee helpen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Ik heb hem nu met de adapter aangesloten en soort van werkend gekregen, als in, hij heeft stroom maar bluetooth, parkeersensoren etc. werken niet.. Er is geen andere oplossing mogelijk?

Wat is er anders aan de unit die jij hebt @dov? Ik heb bewust de duurste (noname 187E) gekocht in verband met Android Auto en laatste firmware..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI - Edition R 
Ik heb hem nu met de adapter aangesloten en soort van werkend gekregen, als in, hij heeft stroom maar bluetooth, parkeersensoren etc. werken niet.. Er is geen andere oplossing mogelijk?

Wat is er anders aan de unit die jij hebt @dov? Ik heb bewust de duurste (noname 187E) gekocht in verband met Android Auto en laatste firmware..
Gezorgd dat je canbus op de juiste aansluitingen zitten? Toen ik een RNS510 in een Transporter wilde installeren (waar voorheen een RCD310 in zat) heb ik ook het een en ander moeten omstekkeren. Kan misschien ook nog liggen aan dat 'ie moet worden ingeleerd, maar daar heb ik niet veel verstand van.
 
@WRS020 Volgens mij heb je ook een polo 6C, met een gewonde rcd330 Kun je niet de carinstellingen zien/oproepen en wijzigen, dit kan wel met het toestel van autopar, zoek op hun website naar carplay voor de polo 6c. Ik ben in bezit v h toestel, onlangs ingebouwd, ik kon de stekkers (Van mijn 6C) zo overzetten zonder enige aanpassing. Ik heb ook een achteruitrijcamera ingebouwd, zelf met vcds En kabel de instelling ervoor aangepast, alles werkt super.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
@WRS020 Volgens mij heb je ook een polo 6C, met een gewonde rcd330 Kun je niet de carinstellingen zien/oproepen en wijzigen, dit kan wel met het toestel van dure auto website, zoek op hun website naar carplay voor de polo 6c. Ik ben in bezit v h toestel, onlangs ingebouwd, ik kon de stekkers (Van mijn 6C) zo overzetten zonder enige aanpassing. Ik heb ook een achteruitrijcamera ingebouwd, zelf met vcds En kabel de instelling ervoor aangepast, alles werkt super.

Ik kan het goedkoper leveren met betere productkennis en ondersteuning.

@Hansbao Die lijkt alleen Apple CarPlay te hebben, geen Android Auto helaas, daar zoek ik naar :(

Ik kan dit ook leveren met Android Auto.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!