Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Roy78 zei:
Ik vind de prijs idd ook nog meevallen. Voor dat geld krijg je geen nieuwe velgen.
Bovendien krijg je met hoogglans verdichte Exors echt een unieke set.

Ik heb geïnformeerd voor een nieuwe start motor. Deze kost €210,-!
Dan is ie nog niet ingebouwd. Ik heb bij een aantal slopen geïnformeerd maar hebben geen liggen. Weten jullie waar ik n goedkopere startmotor kan krijgen?


kijk eens op www.onderdelenlijn.nl


groeten ger
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Die heb ik nog niet gebeld, thanx 4 de tip!

@ Maik: Had deze foto's nog niet gezien, ben ook niet meer zo vaak op het polo9n.info forum. Staan er daar nog meer op met hoogglansverdichte Exors?
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

@ Roy78, Waar heb jij je dak laten doen ik heb hier 2 bedrijven gevraagd in de omgeving voor de bumper te wrappen maar geen van 2 zwart glanzende folie :(
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Maik zei:
Uniek is het zeker! Zit er ook nog over te twijfelen Big Grin

Voorbeeldje
[resize=600:2ua027v4]http://img651.imageshack.us/img651/263/picuploadlwltdi14843353.jpg[/resize:2ua027v4]

Kan je die stootstrips er gewoon afhalen en gewoon met de hand het plaatwerk poetsen en klaar?
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Lijkt mij niet. De stootstrips zijn in soort van groeven vastgezet. Als je ze wilt verwijderen zal je de groeven of inkepingen moeten dichtlassen en opnieuw moeten spuiten.
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Even creatief bezig geweest en de Hoogglansverdichte Exors onder mypolo geplakt.
ShopExorsHGV01_640.jpg


ShopExorsHGV02_640.jpg
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

@ Roy78

Super dikk met dat zwarte dak, en die Hoogglansverdichte Exors word ook gaaf lijkt me!
Wat heb je eigen betaald voor het wrappen?
is het misschien voor mij in de toekomst ook de overweging waard.

mvg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!