Hmm.. Kleine bevindings update, het nagelen is zo goed als weg nu, de motor doet het nog een klein beetje maar dat schrijf ik toe aan de levenslustigheid van de dieselmotor.
Verder is mijn metalen tik direct na het koud starten hoorbaar en blijft deze ook hoorbaar (verdwijnt niet na een paar seconden zoals die met de vorige sw wel deed), maar na 5 min rijden is die al niet meer te horen en verdwenen.
Dus wat de metalen tik nou is kan ik helaas nog niks over melden, alleen dat ik me er wel aan stoor dat die nu hoorbaar blijft:roll:
De auto trekt inderdaad nu meteen vanaf de start goed, dus niet zo'n kreng dat eerst niet vooruit te branden is.
Maar dat maakt mij niet zo uit, vind het eerder een lichtelijk bezorgend puntje omdat je dan jezelf er goed aan moet herinneren dat de motor nog koud is en je m eerst rustig warm moet laten worden.
Vond het namelijk altijd wel makkelijk dat de auto het eerste stuk niet vooruit te branden was omdat het blok koud was en dat die dan zo langzaam opgang kwam naarmate die warm werd
Enneh 1 op 23 pas gehaald na de update?
Dat kon ik ook wel halen zonder update op 17 inch, door zonder cc 90 te gaan rijden(stel knakkers voor je die niet doorrijden op een 100 weg)
Maar wel mooi dat t voor jou nu gunstige invloed heeft
Enneh als je de fabrieksopgave wilt halen, ga dan meteen een 80 weg op en blijf alleen maar op 80 wegen rijden, dan kom je daar zo aan met 15 inch
Misschien zelfs nog wel beter dan de fabrieksopgave!
Enneh, mijn auto is in maart 2010 gebouwd, dus denk niet dat er zo heel veel oudere sw is
Weet niet van wanneer jou auto is?