ah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraardah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
Welneeeah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
Ook over de grens kan het link zijn. Maar voor tips inzake het rijden op hoge snelheid verwijs ik je naar:ah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
Correct, je ziet alleen je hoogst gemeten topsnelheid en niet steeds van de losse runsDank, het stukje van Chris met goede tips kende ik al.
Ik neem aan dat Race Timer de topsnelheid toont zolang je hem aan hebt staan, dwz, onafhankelijk van de interval metingen?
Ik heb zelf geflipperd omdat ik vind dat hij te lang doorhaalt in S. En daarnaast heb ik mijn indivudual mode op alles sport staan behalve het onderstel.@Singer ; heb je die 100-200 sprintjes met DSG in S gedaan?
hij schakelt dan bij hetzelfde toerental, wat natuurlijk wel eerder bereikt wordt; bij mij is de DSG ook aangepast (eerder opschakelen in S, later in D)Zonder tuning schakelt hij in zn 1,2,3 prima maar in die 4 blijft die echt veeeel te lang hangen inderdaad, ik weet niet hoe dat is met meer vermogen en hij daar dan in S sneller doorloopt?
Ja oke maar omdat je nu 65 pk en een sloot NM meer heb bereik je dat makkelijker en lijkt het niet of die blijft hangen in zn 4hij schakelt dan bij hetzelfde toerental, wat natuurlijk wel eerder bereikt wordt; bij mij is de DSG ook aangepast (eerder opschakelen in S, later in D)
Bij mij bij een run leek het alsof hij in de toerenbegrenzer bleef hangen, maar zo langzaam schakelde hij dus pas op helaas.Ja oke maar omdat je nu 65 pk en een sloot NM meer heb bereik je dat makkelijker en lijkt het niet of die blijft hangen in zn 4
Ik hou ook wel van het wel volgas weg rijden maar het niet doortrekken dus bij 4500 schakelen dan hou je dat lekkere donkere geluid.Desgevraagd ook het advies van VAG techniek: lekker in S laten staan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.