Bij welk bedrijf is dat dan?
VAG techniek
VW
Polo AW Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij welk bedrijf is dat dan?
Ja dan krijg je dus dezelfde motorisering als met een 115 pk, alleen heb/houd je wel een 5 bak. Ik zou dan persoonlijk meteen voor chippen naar 135 pk gaan voor die luttele paar centen meer.
gewoon maximale eruit halen, dat halve werk is zonde kan je beter gewoon niet doen dan.Maar ik rij wel in een leasebak binnenkort. Fabrieksgarantie vervalt dan niet bij motorupdate?
je durft wel naar 115pk te chippen maar niet naar 135!?I know, maar zoals ik zei, omdat het een leasebak betreft durf ik chipping niet echt aan. Vandaar dat ik andere mogelijkheden uitzoek.
je durft wel naar 115pk te chippen maar niet naar 135!?
Wanneer men kwaad wil vervalt die garantie, m.i. ook bij zo'n fabrieksupdate. Maar waarom zou men; een dealer heeft er geen enkel belang bij jou een oor aan te naaien. Zou er ook altijd open kaart over spelen. Ik heb nu met 4 auto's nog nooit problemen gehad met garantie, als er dingetjes waren, terwijl men wist van de tuning. Als het echt om iets gaat dat men rechtstreeks in verband kan of wil brengen met de tuning, zoals een turbo, ligt het mogelijk iets anders. Maar de kans op dergelijke problemen is verwaarloosbaar, kwestie van risico inschatting.
In geval van een lease auto weet ik niet wat ik zou doen; overleggen met de LM (die hoogstwaarschijnlijk nee zegt) of niet over reppen. Elk voordeel....
De dealer kan zien of je auto gechipt is omdat de software aangepast is, of je naar 115pk of 135pk is dan niet relevant.
Lijkt me niet; je had immers ook de keus een 115 pk versie te kopen. En ze gaan zo'n goedkopere oplossing natuurlijk niet faciliteren, in eigen vlees snijden.ja geen idee, ik denk als vw zelf die update doet dat je dan je fabrieksgarantie etc behoudt maar geen idee of ze dat zomaar doen
Lijkt me niet; je had immers ook de keus een 115 pk versie te kopen. En ze gaan zo'n goedkopere oplossing natuurlijk niet faciliteren, in eigen vlees snijden.
Lijkt me niet; je had immers ook de keus een 115 pk versie te kopen. En ze gaan zo'n goedkopere oplossing natuurlijk niet faciliteren, in eigen vlees snijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.