Hansstaal
Bekend lid
Liggen klaar12 volt ledstrip onder plakken![]()
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Volkswagen
Polo AW Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Liggen klaar12 volt ledstrip onder plakken![]()
Dank je wel, nu nog welke set plus bekabeling en waar gekocht ?Zitting aan de achterzijde losmaken, iets oplichten, zwarte houder erin klikken, kabel onder je stoel laten uitkomen. Dan onder je mat door naar je dorpel en naar voren,dan aan je stekker van je verlichting voor vastmaken, klaar
is ie al gemonteerd? alleen voor of voor en achter? ik mijn set alleen voor geplaatst!Hecht je veel waarde aan oem lampjes? Voor 1/3e heb je de hele set bij ome Ali.
Nog geen tijd gehad Franklin! Binnenkort maar eens even kijken. Ik ga denk ik de a stijl los halen en dan de + van de hemelverlichting daar pakken alleen nog even denken waar ik de - aan vast kan maken??is ie al gemonteerd? alleen voor of voor en achter? ik mijn set alleen voor geplaatst!
Je moet wel de houders hebben he, soort van halve eier schaal, zwart met daarin glas. Ik heb het in de schuur liggen, zit alleen 630 km van huis op een seminar van werk
Waar zijn deze te koop ?
Hoe bedoel je met zitting moet los ? Gaan er 2 lampen per stoel in ?Je zitting moet wel los om de houder te plaatsen
Dank je , en dat is goed te doen zitting los halen ?
ik heb voorin al voetverlichting ,voor achter kan ik de kabels daar bij aansluiten ?De uitsparingen zitten er al zelfs achter in de stoelen. Ik ga ze bij de hemelverlichting solderen inderdaad. Een how to is er al![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.