Hansstaal
Bekend lid
Ja geen probleem. [emoji1360]ik heb voorin al voetverlichting ,voor achter kan ik de kabels daar bij aansluiten ?
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Volkswagen
Polo AW Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja geen probleem. [emoji1360]ik heb voorin al voetverlichting ,voor achter kan ik de kabels daar bij aansluiten ?
moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik de kabels netjes naar voren krijgJa geen probleem. [emoji1360]
Achter de bekleding naar de dorpels, bij mij nog stukje in zicht ter hoogte van de stoelen. Kan beter maar dan moet ik onder de vloerbedekking door en dat redt ik nu even niet. Verder onder de stoel met de bestaande bekabeling mee laten lopen. Zal nog een paar fototje plaatsen.moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik de kabels netjes naar voren krijg
bedankt alvastAchter de bekleding naar de dorpels, bij mij nog stukje in zicht ter hoogte van de stoelen. Kan beter maar dan moet ik onder de vloerbedekking door en dat redt ik nu even niet. Verder onder de stoel met de bestaande bekabeling mee laten lopen. Zal nog een paar fototje plaatsen.
ik heb voorin al voetverlichting ,voor achter kan ik de kabels daar bij aansluiten ?
Mijn voetverlichting aangesloten via een zekeringhouder met geschakelde spanning. Ook het dashboardkastje is zo aan geslotenbedankt alvast
Kan het eigenlijk niet door de middenconsole ? Naar vorenklopt als ik die er onder leg heb ik een hobbel op het tapijt. liever van uit de dorpel rechtstreeks onder de stoel uit komen.
Maar de dorpel kon ik er een twee drie niet af krijgen zooooo strak vast, wilde het niet forceren en heb momenteel even niet de mogelijkheid het anders te doen. maar zit verder wel goed en het komt goed.
Kan het eigenlijk niet door de middenconsole ? Naar voren
Wel bekeken en geprobeert, lukte niet kan nergens onderdoor steken. misschien lukt het jou wel dus proberen.Kan het eigenlijk niet door de middenconsole ? Naar voren
is dat bij jou ook gelukt ?Ja kan gwn
Als alles binnen is ga ik het bekijken hoe aan te pakkenIk wilde in iedergeval bij de bestaande bekabeling uitkomen onder de stoel van uit de dorpel. Diverse mogelijkheden, laat maar zien hoe jij dat doet Frans.
is dat bij jou ook gelukt ?
Ik denk dat dit de oplossing is ?Ik wilde in iedergeval bij de bestaande bekabeling uitkomen onder de stoel van uit de dorpel. Diverse mogelijkheden, laat maar zien hoe jij dat doet Frans.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.