P
PoloDave
denk het niet, mijn 1.2 tsi met DSG kwam al meteen op 19k zonder verdere opties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
19.800 en dan nog geen opties?!?!
reken er maar op dat je op 23-24k uitkomt...ik weet alleen niet of ik weer zo snel voor die RNS310 zou kiezen...begint beetje saai systeem te worden
ik zou liever voor een Pioneer gegaan zijn...wat denken jullie? welke must have opties zou je er wel opgooien?
Nu nog niet, maar met een paar jaar (kijk maar naar de BM) ...Je betaald geen wegenbelasting he met deze auto, dus scheelt ook weer wat
Die logica ontgaat mij. Waarom zou de aanschaf duurder moeten/mogen zijn omdat je geen wegenbelasting betaalt?Aanschaf zal daarom duurder uitpakken.
Het is zelfs nu nog niet bekend wat de wegenbelasting in 2014 gaat worden en of er nog verschillende tarieven zullen zijn voor Diesel en Benzine.Nu nog niet, maar met een paar jaar (kijk maar naar de BM) ...
Je betaald geen wegenbelasting he met deze auto, dus scheelt ook weer wat
Aanschaf zal daarom duurder uitpakken.
Heel mooi filmpje inderdaad, vooral dat optrekken is wel leuk om even te zien
Zou alleen het verschil met een GTI wel is willen zien.
Ik ga hem zeker proefrijden!
het zou een mooi optie zijn ipv de GTI wellicht heb je die Olieproblemen dan niet?
ga je hem proefrijden webgangster?
Dat zal zeker schelen. Als je m hebt meteen miltek bellen voor een uitlaatje te fabriceren dan naar JD voor een motor en dsg chip
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.