Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das wel jammer om te horen ik zou hem zeker met Pano dak genomen hebben
ik zal eens een praatje maken met mijn dealer Lexpoint in Hoofddorp...als die een goed bod geeft voor mijn BM dan denk ik er over na om de BlueGT te nemen...
alleen die Bi-Xenon prijs blijft schandalig duur vind ik
Trouwens wel een groot verschil bij easyline en trendline betaal je 1000 euro meer voor de Climatronic
weet iemand of die 1 op 21 echt wel gehaald gaat worden? dus gewoon normaal rijden met 90-100 op de snelweg?
heb zo mijn twijfels...
@Sjorrit
jij gaat 100% voor de BlueGT?
@Sjorrit
dat denk ik ook ik denk 1 op 15/16 is veel reeeler is dan 1 op 21
volgens mij kan het wel maar dan moet je altijd als een slak rijden...dus één keer hard optrekken en het verbruik stijgt enorm
(daar koop je eigenlijk toch de blueGT beetje voor...dat je lekker snel van je plek kan komen)
eigenlijk wel jammer dat er geen Diesel versie is van de BlueGT he...nu gezien met die benzine prijzen is het altijd huilen bij de pomp
jij gaat 100% voor de BlueGT?
kspaar liever door voor deze Caught Testing: 2014 Volkswagen Golf R - Article - RoadandTrack.com
Ik denk dat ik toch voor een Candy White ga ipv Onyx White aangezien mocht er in de toekomst schade worden gereden dan is Candy White makkelijker bij te werken dan de parelmoerkleur Onyx White.
heb je al nagedacht welke opties je gaat nemen?
@ Sjorrit, over welke "aftermarket" xenonlampen heb jij t in godsnaam?
Zag deze voorbij komen in een topic OMtuning Bi xenon LED VW Polo 6R.mpg - YouTube Als ik op die site kijk staan ze er incl stelmotoren en de hele ratteplan voor 600,- euro. Mocht er meer bij komen jammer, ik ga in elk geval geen 1160,- euro neertellen voor alleen xenon lampen, ik ben nog niet nachtblind.
Al met al zoals ie erbij stond is ie nog best prijzig :geek:
Al met al zoals ie erbij stond is ie nog best prijzig :geek:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.