Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En nog steeds is dit model niet te configureren via de website Http://www.volkswagen.nl
Het is nu al september en in Oktober gaan de eerste orders plaats vinden toch? dan hoop ik dat het snel ge-update gaat worden
Net effe bij de dealer geweest aanstaande vrijdag staat ie van 09.00 tot 17.00 bij de importeur in leusden ga zeker effe kijken als ik tijd vrij kan maken.
De dealer had zojuist de prijslijst van de Blue GT binnengekregen en een Blue GT zat rond dezelfde prijs als mijn samengestelde R-line. Enige waar ik consessies op moet doen zijn xenon lampen en schuifdak(die helemaal niet op de Blue GT te leveren is). Op de R-line 105pk was xenon+schuifdak 1400,- en dat vond ik een nette prijs maar alleen xenon op de Blue GT is 1190 euro!!
Ik ga nog even puzzelen wat er op moet komen kwa opties en dan de Blue GT bestellen! Alleen nog mijn vriendin overhalen want die wil geen auto kopen zonder eerst een proefrit te maken.
Prijzen staan op fleetwise.nl onder product nieuws, prijzen database.
Prijzen staan in de algemene prijslijst,zie http://www.fleetwise.nl/sites/default/files/3. Polo per 1 oktober 2012.pdfKan je even de link plakken ik zie wel prijzen maar niet die van de BlueGT!
Dat is met dank aan Pon dat die niet te bestellen zijn. Zij kunnen kiezen om bepaalde opties niet leverbaar maken in Nl. Zo was er ook in België een paar maanden dat de beetle niet meer leverbaar was met pano dak en na x aantal maanden hebben ze het terug beschikbaar gemaakt.
Denk dat je niet helemaal goed bent ingelicht door de dealer. Een Bi-xenon koplamp en het grote panorama dak zijn zeker wel leverbaar voor de de BlueGT!! Daarnaast ben ik erg benieuwd als jij al een prijzenlijst heb gezien, wat de echte prijzen zijn (hier is nog weinig over bekend)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.