Vermoed dat hij de foto van zijn originele velgen gespiegeld heeft om soortgelijk te zijn aan de nieuwe velgen fotoBij de eerste Golf zie ik de klep vd tankdop. Bij de andere niet
Volkswagen
Polo AW GTI
2.0 TSI 200 pk
Vermoed dat hij de foto van zijn originele velgen gespiegeld heeft om soortgelijk te zijn aan de nieuwe velgen fotoBij de eerste Golf zie ik de klep vd tankdop. Bij de andere niet
Nee, Eibach pro kit (veren). Zat echt bijna 9 cm ruimte tussen band en wielkuip. Nu past er net 1 vinger onder .Mooi! schroefset?
Ik had ze onder mijn polo, heel snel weer er onder weggehaald. veelte stuiterig en direct voor een ST-X schroefset gegaanIk wil wel weten hoe zon eibach kit is qua kwaliteit van rijden
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Als fabrikant die kosten wil besparen is een kunststof carterpan waarschijnlijk best logisch.Waarom maken ze die carterpan eigenlijk van kunsttof? Dit is toch helemaal niet logisch...
Dat klopt maar het lijkt me lang niet zo betrouwbaar als een 'normale' carterpanHangt ervan af hoe je het bekijkt. Als fabrikant die kosten wil besparen is een kunststof carterpan waarschijnlijk best logisch.
Meen dat het ook met temperatuur te maken dat, maar goed dat zal in nederland wel meevallenWaarom maken ze die carterpan eigenlijk van kunsttof? Dit is toch helemaal niet logisch...
Heel goed idee! Bedankt!Je hoort wel vaker dat ze bij verlaagde auto's binnen no-time kapot zijn.
Daarom verstandig om een metalen skid plate te monteren bij die carterpannen haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.